2011. június 16., csütörtök

Szolgáltunk és félünk – avagy a Narancsköztársaság újabb ellentmondásosságai

Körlevél kering a neten a rendvédelmi dolgozók tollából. Először nézzük a felhívást, majd jöhet a velős vélemény!


"""Felhívás!
A Fegyveres és Rendvédelmi Szervek Hivatásos Állományú Tagjainak üzenete Magyarország Kormányának, kormánypárti képviselőinek:

"Tisztelt" Kormánytagok, képviselő hölgyek, urak. Szeretnénk azon egyszerű tényre felhívni a figyelmüket, hogy Önök szereptévesztésben vannak. Gyakorlatilag fordítva ülnek a lovon. Vegyék már észre, hogy nem Mi vagyunk Önökért, hanem Önök vannak értünk, állampolgárokért, jelen esetben a Fegyveres(!!!) és Rendvédelmi Szervek Hivatásos Állományú tagjaiért.

Nem Önök foglalkoztatnak és fizetnek bennünk, hanem épp ellenkezőleg, mi, adófizető állampolgárok foglalkoztatjuk és fizetjük - nem is túl rosszul - Önöket. Csak, hogy értsék miről is beszélünk: a "miniszter" szót a latin nyelvből eredeztetik, és magyar nyelvre lefordítva szolgálót jelent.

Nos, Önök nemhogy szolgálni nem akarják munkaadóikat, de odáig merészkedtek, hogy bennünk akarnak szolgasorba süllyeszteni. De mi, az Önök munkáltatói, úgy döntöttünk, hogy ezt már nem hagyjuk. Elegünk van abból, hogy miközben az elmúlt években a banki törlesztő részletek, a közüzemi díjak, az élelmiszerárak, a benzin ára (és még sorolhatnám) megduplázódtak, addig az illetményalapunk ötödik éve nem emelkedett egy fillérrel sem.

Elegünk van abból, hogy miután a bankok felelőtlen hitelpolitikája miatt összeomlott az ország gazdasága, velünk, egyszerű emberekkel fizettetik meg ennek az árát, majd ezt megfejelve, arcátlan módon, a mi adóforintjainkból konszolidálják ugyanezen bankokat.

A "csodálatos" egykulcsos jövedelemadó is csak az Önök számára váltotta be a hozzá fűzött reményeket, esetenként több százezer forinttal is emelkedett a képviselők nettó fizetése. Ugyanakkor a "mezei" tűzoltó, rendőr, börtönőr, katona és vámos, szinte kivétel nélkül, több ezer forinttal járt rosszabbul, ennek következményeként.
Mert ugye a társadalmi igazságosság ezt követeli.
Az a társadalmi igazságosság, amelyre hivatkozva, Önök most el kívánják venni az utolsó megmaradt kedvezményünket, a szolgálati nyugdíj rendszerét. Azt a kedvezményt, ami vonzóvá teszi a hivatásos szolgálatot, amiért érdemes lemondani számtalan alkotmányos jogunkról, érdemes kockáztatni életünket, vállalni megannyi kötöttséget, és érdemes lojálisnak lenni a mindenkori kormányokhoz.

De nézzük a dolgot a "társadalmi igazságosság" szemszögéből.
Ha senkinek sem adhatunk többlet jogokat, akkor nyilvánvalóan többlet terhet, kötöttséget sem szabhatunk meg senkinek. Gyakorlatilag a kedvezmények eltörlésével párhuzamosan megszűnnek a többlet terhek is.
Lesz sztrájkjogunk, megszűnik a "parancs, értettem!", és nem kell, - akár az életem kockáztatásával is - bármit is tennem. Na! Szerintem, ha ébren vagyunk, ne álmodjunk! Gyorsan kapjunk be valamit hülyeség ellen, és felejtsük el ezt a "társadalmi igazságosságot"! Én továbbra se akarok sztrájkolni, és a "parancs, értettem!", rendszerben akarom "akár az életem kockáztatásával is" becsülettel végezni a dolgom.

Mert ez, így normális.

Ennek viszont ára van, amit eddig, még ha szerényen is, de megfizettek.
Most ezt a szerény fizetséget akarják elvenni tőlünk, de innen üzenjük, hogy nem adjuk.
Míg Önök békésen szundikálnak Rózsa-dombi villájukban, vagy Audi-S-8-asukkal szelik az ország útjait, természetesen "halaszthatatlan közfeladataik ellátása" érdekében, mi itt az utcán vagyunk kénytelenek harcolni szerzett jogainkért, mert Önök a 2/3-ados mámorban megfeledkeztek arról, hogy valójában ki kinek is a munkaadója.
Hát Mi most emlékeztetjük erre Önöket.

Kapnak még egy lehetőséget, hogy korrigálják ezt a hibát, és rendesen végezzék a dolgukat, (a hatályos alkotmány értelmében, a pártok együttműködnek a népakarat kialakításában) ellenkező esetben mi, mint munkáltatók kénytelenek leszünk a törvényes keretek között fegyelmi eljárás alá vonni Önöket, (gondolok itt egy népszavazási kezdeményezésre, mely a közpénzből fizetett állások számát 1-ben, a közpénzből fizetett béreket a minimálbér 5-szörösében maximalizálná, lehetővé tenné a képviselők visszahívhatóságát, és eltörölné a mentelmi jogot) de legvégső esetben akár a munkaviszonyukat is készek vagyunk megszüntetni.


Természetesen ezt is törvényesen, szintén népszavazási kezdeményezéssel, mely előrehozott választások kiírásáról szólna.
Mivel Önök, mint munkavállalók most nyilván fenyegetve érzik magukat a munkáltatójuk által, javasoljuk, hogy alakítsanak szakszervezetet, és kezdjenek tárgyalásokat munkaadóikkal.
Amennyiben a tárgyalások nem vezetnének eredményre, kezdjenek határozatlan idejű sztrájkba, és zárkózzanak el az "elégséges szolgáltatás" biztosításától is. Ezt a munkaadójuk nyilván nem fogja sokáig bírni, és teljesíteni fogja a követeléseiket.

Bajtársi üd

vözlettel:

A Rendvédelmi Dolgozók

UI: Küldd el ezt a levelet legalább tíz barátodnak, ismerősödnek, mert szükségünk lenne értelemmel megáldott magyar embertársaink támogató összefogására, mert ma nekünk, holnap nektek... lehet egyre nehezebb..."""

-----------------------------------

Eddig a felhívás. Hhhhh.... és most jöjjön a vélemény, elnézést ha kissé nyers lesz!


Bezzeg amikor mások tüntettek ugyanúgy a megszorítások vagy a jogaik miatt, azt röhögve szétvertétek …sszátokmeg!!

Érdekes, a milliárdos közpénztolvajlásokat nem derítettétek fel, bezzeg a túrórudi tolvajokat két óra alatt elkapjátok! A cigánymaffiához, a gazdasági- meg a politikusbűnözéshez nem nyúltok, de az autósokat tudjátok napjával vegzálni, mert kell a statisztikákhoz!
Mi van a nagy ügyekkel?! Nézzétek a képen a listát!


Mióta kérjük, hogy a „magyar rendőr velünk van”? A társadalmi megítéléseteket elképesztő mélyre süllyesztettétek, és ennek nem mindig a bebetonozott vezetőségetek az oka!

Későn ébredtetek fakabátok! Teljesen mindegy milyen kormány van, Magyarország már régen gyarmat, csak eddig hozzátok nem nyúltak, mert fent kellett tartani a "rendet", addig amíg életbe nem lépett a Lisszaboni és a Velseni Szerződés. Ezek alapján bármilyen EU-s országból hozhatnak rendvédelmi csendőrséget, nem csak sztárjktörőnek, hanem leverni az itteni lázongó rendőröket is!

Jó reggelt!
Szolgálunk és védünk... mi? De kiket?? :(

De kanyarodjunk kissé vissza a Ti problémátokra, mert ez egyedül a Ti problémátok egyelőre!
Egy negyvenkét éves életerős férfi ne kapjon nyugdíjat! Ehhez persze teremteni kell munkát neki – jogos, de egy ereje teljében lévő férfi, vagy egy irodán dolgozó nő ne mehessen nyugdíjba korábban, főleg most, amikor mindenki más dolgozó korhatárát felemelték!
Érthetetlen, hogy ha egy "mezei" férfi még tud 50 évesen mondjuk buszt vezetni akkor egy rendőr egy személykocsit miért nem? A buszvezető felel a többi emberért is, gyakran nagyobb a felelősség rajta, mint egy rendőrön... menjen el a rendőr autót vezetni, tanítsa a fiatalokat, egy tapasztalt rendőrt valóban kár elpazarolni nyugdíjasnak 40 évesen, nem kell a "frontvonalon" lövöldöznie, de biztosítani a fiatalokat nagyon is jók volnának.
Lásd az USA-ban egy sheriff meg 50-60 évesen is rendesen végzi a dolgát, nem sír mint egy fürdős k. a Kossuth téren... Nálunk gazdagabb országokban sincs ilyen komoly előnyugdíjazás, kapnak max. 5 év kedvezményt, de csak a terepen dolgozok, nem a katonazenészek és BM informatikusok!

Aztán arról meg persze nem beszéltek, hogy a nyugdíjazást követően úgy is elmentek dolgozni - vagyis képesek vagytok dolgozni, nem esik le a gyűrű az ujjatokról... Elmentek biztonsági céghez, magán rendőrnek, jogi tanácsadóknak, politikusnak (ez a legrosszabb :)... stb.

Ami meg a béreteket illeti inkább itt kéretik elhalkulni T. rendőrök! Az utak mentén jól ment eddig a vámszedés, nem?! Egyébként is, a tűzoltóknak jobban megilletné a magasabb fizetés, mert úgy is a tűzoltókra bízzák a piszkoabb munkákat...
Érdekes a bírókat meg az ügyészeket miért nem engedik el korábban? Egy közlekedési rendőr nehogy már annyira sokkos életet éljen... Ezt nem veszi be a társadalom, mert látunk Titeket minden nap ott ücsörögni a kereszteződésekben!
Tudomásul kell venni, hogy Ti még a múlt rendszerben éltek és hát szarul hangzik most, hogy még egy kicsit dolgozni kéne (amit egyébként úgy is megtesztek).

Azért nem kell aggódni, mert van amiben egyet lehet érteni a követeléseitekkel. Lehet és kell is piszkálni a szolgálati nyugdíj rendszerét, de ami tényleg aggályos az az, hogy visszamenőleg teszik ezt. Ez valóban inkorrekt. Rendben van, töröljük el az előjogokat az irodistáknál, de ne rángassuk vissza a nyugdíjasokat, ez több mint nem fair.
Ráadásul azt a kérdést is fel kell tenni, hogy ilyen viszonyok mellett lesz-e elég rendőr az országban, és ne ismétlődjön meg az az elkúrás, ami az egészségügyben volt/van.


Financiális szempontból is érdemes a kérdést megvizsgálni! Felvetődik a megoldás, hogy nem visszamenőleg kell csinálni, hanem SZJA-t kivetni a korhatár alatti nyugdíjakra: 3-5% * nyugdíjkorhatárig hátralévő évek száma. Ezzel csak az a baj, hogy mivel ezek a szervek egyike sem termelő egység, ezért nincs értelme megadóztatni sem. Sőt, az egész visszahívásnak nincs sok értelme, mert több pénzt kell csak kifizetni „szolgáltatásért”. Bár ha már fizet az állam, akkor már inkább egy aktív emberért fizessen, mint egy passzívért.

Úgyhogy összességében kissé nevetséges és öncélú ez a lázongás, vagy már ezt is a felülről irányított forradalom kategóriába kell sorolni? Hol álltok Ti valójában, rendőrök? A felhívásotok szinte minden pontjával egyetértene az ember, ha nem lenne ott az a sok évnyi DE az emlékeinkben!


Vitaindítónak egyelőre ennyit...

Panka

45 megjegyzés:

  1. Hú, ez kicsit kemény volt! De hát kemény időket élünk...

    Ha röviden kellene összefoglalnom a társadalmi véleményt erről az egészről akkor ezt mondhatnók:

    "AZ APJUK FASZÁT!"

    Ha toleránsabbak vagyunk némi empátiával felvértezve, akkor azt mondom, a rendőrök többsége is csak egyszerű ember, az egyenruhája nélkül ráadásul elég szerencsétlen is, felülről jövő nyomás, és "alulról" jövő gyűlölet között tengődve.

    Ritka a megbecsült rendőr ez tény, de látni kell, hogy háttérből irányított országrabló folyamatnak ők is ugyanúgy áldozatai immár, mint mindannyian. Posta Imre sok badarságot leírt már, de szerintem a rendőrséggel kapcsolatos könyve, és véleménye helytálló lehet.

    Nem tudom mi lesz a végkimenetele ennek a mostani balhénak, de félő, hogy ez is a TERV része...

    Mások is foglalkoznak a témával:

    Vizsgaidőszak!
    http://hunszkita.com/news.php?extend.567

    "Na tisztelt (t)rendivédelmisek! Mivel vizsgátokon megbuktatok, (2006.okt. és 5 gyermekes akció alkalmával és sok egyessel rendelkeztek a 171.§ tantárgyból) pótvizsgára kötelezlek benneteket. A MAGyar nép szívesen adja a nyugdíjatokat, ha a vizsgán átmentek."

    Igen, szóval azt elfelejtik megemlíteni a felhívásban rendőreink, hogy nem ők a munkaadók, hanem a magyar paraszt ad mindenkinek itt fizetést! Az egyetlen termelő osztály ebben az országban! A többi csak szolgáltató. Lásd pl. ezt a kigyűjtést:

    https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/hu.html

    Labor force - by occupation:
    agriculture: 4.7%
    industry: 30.9%
    services: 64.4% (!!!)
    (2010)

    TT

    VálaszTörlés
  2. A kérdést egy másik megvilágításból is meg kell vizsgálni! Tudjuk, hogy a Gyurcsány-kormánynak útban voltak a tapasztaltabb, több gyakorlattal rendelkező rendőrök, és ez miatt, ettől az állományrésztől meg kívántak szabadulni, hogy egyrészt idegenekkel, másrészt cigányokkal, harmadrészt olyan fiatal rendőrökkel tölthessék fel az állományt, akiknek kevés, vagy semmilyen tapasztalatuk nincs könnyen nekivezethetők a tüntetőknek. Arról sem szabad megfeledkezni, hogy 2006-ban a TV székházba beszorult rendőrök parancsnoka, forradalmat sejtve, levezényelte az állomány sisakját, és megtiltotta az ellenállást (amiért meg is kapta a "jutalmát").
    Van más mondanivalója is a visszamenőleges hatályú "törvényhozásnak"! Mégpedig az, hogy egy "elvileg" jogállamban, nem elfogadható az újonan hozott törvények visszamenőleges jogérvényesítése, mert ezzel az erővel, bárki ellen lehet visszamenőleges törvényeket hozni! A jelenleg "hatályos illegitim alkotmány" 57.§-át nem árt átolvasniuk, nem mintha nem szerepelne a FIDESZ-KDNP új alkottákolmányában is, igaz csak a büntetőjogra vonatkoztatva!
    Elmondható, hogy a Gyurcsány-kormány ezt a "kedvezményt" társadalmi feszültségkeltés, a közrend megbontása, és későbbi megbonthatósága érdekében hozta, jól mutatva az ismételt összejátszást, az álbal -és áljobboldal között. Sajnos nem ez volt az egyetlen, de pofonnak megteszi ahhoz, amikor a vakbuzgó rendőr gondolkodás nélkül hajt végre nemzetellenes parancsokat!
    Ha azért tüntetnének, mert szolidaritást vállalnak egy vagy több rendőr leszerelése miatt, akik nem voltak hajlandók népellenes parancsot végrehajtani, nagyobb támogatottságra számíthatnának! Ezesetben a most felhívásban közölt jogellenesség is más megvilágításba kerülhetne, annak ellenére, hogy abszurd, a válogatás nélküli korai nyugdíjazás, mert azért van, ahol ez indokolt is lenne, de nem minden esetben, és nem minden munkakörben!

    Tulok

    VálaszTörlés
  3. Ezt az egész ügyet az teszi még izgalmasabbá, hogy nem minden szakszervezet vesz (vehet?) részt ezen a bulin, ráadásul ma "fokozott közúti ellenőrzés" címén berángattak minden rendőrt, akik - rendhagyó módon - még a mobiltelefonjukat sem vihették ma be!
    Hát nem érdekes ez? Tán csak nem fél a narancskormány attól, hogy ezek itt elkezdik egymást hívogatni, és valami be nem tervezett, be nem jelentett forradalomba torkollik az esemény?

    Már maga az is nevetséges, hogy a "demokráciában" minden tüntetést, sztrájkot, forradalmat - tehát minden ellenvéleménynek teret adható eszközödet - be kell előre jelentsél. Hát ez mekkora egy marhaság, nem?? Vagy inkább túlságosan is okos húzás?

    TT

    VálaszTörlés
  4. TT, a parlament előtt most éppen azért nem lehet tüntetni, mert néhány hónapja váratlanul megjelent egy fotókiállítás, és erre való hivatkozással minden bejelentést visszautasít a hivatal. Jópofák, mi? Melyik annunaki találhatta ezt ki?
    Panka.

    VálaszTörlés
  5. Egy dolog tovább tolni a rendőr nyögdíjjkorhatárát, egészen más ilyesmit visszamenőleg bevezetni, miközben valszeg a legtöbb íly módon hírtelen aktivizálódható rendőr számára nincs lehetőség újra dolgozni rendőrként. Nem is beszélve arról, hogy a visszamenőleges jogszabályok és törvények eddig csak távoli diktatúrákat szokták jellemezni. Most pedig láthatjuk, hogy narancséknak sikerül ilyen abszurd intézkedéssel egymás ellen uszítani a rendőröket és a lakosság egy jelentős részét: mire jó ez, ha csak nem arra, hogy ezentúl sokan el fogják hagyni a rendőri szakmát, ami Magyarországon már sem tisztességes fizetéssel, sem előnyös nyugdíjkorhatárral nem jár, miközben egyre veszélyesebb a szakma a már mindennapos (persze nem létező) cigány- és kábítószerbűnözés miatt. Ha pedig sok rendőr felmond és kevés tanult ember választja már a pályát, jöhetnek a cigányok a szakmába, aminek a keserű következményeiről gőzük sincs a legtöbb embernek ebben az országban.

    délutáni látogató

    VálaszTörlés
  6. Kraft, íme egy kis érdekesség neked, hogy gyakorold a németedet: http://van-geest.de/images/stories/175V11.pdf

    mm

    VálaszTörlés
  7. Több helyen olvastam erről Mózi, de ilyen terjedelemben még nem. Megpróbálom átrágni magam rajt, mert érdekes olvasmánynak ígérkezik első betekintés után.

    Sors fura fintora, hogy ebben az időpontban éppen Németországban leszek, de szerencsére kellő távolságra Berlintől.

    Mennyire más értelmet nyer a fentieket figyelembe véve ez a dal is:
    http://www.youtube.com/watch?v=JTTC_fD598A

    Ha ez valóban megtörténne, annak nagyon durva következményei lesznek.

    Kraft

    VálaszTörlés
  8. Egy New Yorkban élő, orosz üzletember szerint (aki mellékesen Magyar származású zsidó) Európában háborút fognak csinálni hamarosan.
    A terror-elhárító szervezet Magyarországon valószínűleg azért jött létre, mert az orbán adminisztráció nem bízik sem a kommunista szálakkal átszőtt katonaságban, sem a rendőrségben.
    Számít valamit ez az egész cirkusz? Igen, annyit, hogy innen pattanhat ki a szikra, ha a fegyveres szervezetek még sokáig pattognak. Fogjátok vissza magatokat Sünök, vagy inkább Tücskök!

    hangya

    VálaszTörlés
  9. hangya

    Ha valakik háborút akarnak, már pedig úgy néz ki, hogy igen, akkor azt nem bízzák a véletrenre, mint ahogy eddig a történelemben egyszer sem.
    A "magyar" média nagyokat kussol arról, hogy mi zajlik egész Európában, ahhoz képest (egyelőre) kismiska amit a magyar sünök rendeznek.

    Bár már nem nézek tv híradót de nem gondolom hogy az RTL komolyabb híradásokkal jött volna a kínai vietnám konfliktusról, a spanyol, görög helyzetről. Franciák várható leminősítéséről, a Dán helyzetről stb...

    Németországgal többek közt egy nagy "baj" van. Szarnak a válságra, és a gazdaságuk az EU-ban szinte egyedülálló mód növekszik.
    Németország pedig a hátán viszi az EU-t.

    Kraft

    VálaszTörlés
  10. Jó ez a zeu gyerekek, épp most hallom, hogy ismét nálunk razziázik az "osztrák" Négy Mancs alapítvány, és tucatnyi állattenyésztéssel foglalkozó kis magyar céget terveznek beperelni állatkínzás ürügyén. Szintén ők jártak nálunk néhány éve is, akkor is a libatollakra utaztak. Milyen egyszerű módon lehet nálunk piacot szerezni, nemde?
    A rendőröknek inkább az ilyeneket kellene megakadályozni! Mi az, hogy idejön egy akárki és elkezd pereskedni? Hát miféle országban élünk?
    Panka.

    VálaszTörlés
  11. Mióta világ a világ megkopasztják a szárnyasokat, nyírják a birkát, nyúzzák a nyulat, pörkölik a disznót. Nem mondom, lehetnénk emberségesebbek is, de akkor lehet hogy lőnének a pl. paplangyártásnak. Ne irtsuk feleslegesen az állatok vérét, de egyelőre még messze van ez az emberiség a húsmentes életmódtól. Pedig lehetne nélküle is élni, bár én is szeretem a rántotthús-vasárnapot! :)

    Akik nem ismernék, azoknak ajánlom HINTALAN LÁSZLÓ: Teljesség, kiesés, hazatalálás c. előadását, amiben - többek között - az állattenyésztéssel kapcsolatos hibákat és ígéretes jövőképet fest.

    http://www.youtube.com/watch?v=uUlhu8jjvQ8

    (9:50-től az állatos rész, legalább azt nézzétek meg)

    TT

    VálaszTörlés
  12. Eszem azt az állatokkal szemben humánus lelkét( hogyan lenne neki ilyen?) ennek az eunak. De fontosak neki.
    Vajon az emberekkel miért nem foglalkozik ennyire?

    VálaszTörlés
  13. Tegnap este beszélgettem egyik ismerősömmel, aki egy meghitt fideszes. Kérdeztem tőle, mégis mi lehet a logika abban, hogy a narancs hatalom most szándékosan maga ellen fordítja a rendőrök nagy részét csupán néhány milliárd "megtakarításért". Nagyon érdekes volt a válasza. Szerinte kettős a valódi cél:

    - Érdektelenné tenni a rendőri (és mellékesen tűzoltói) pályát a nem-cigány és viszonylag tanult magyar lakosság számára és így elérni, hogy minél több hely legyen a szakmában a cigány lakosság számára, akinek általában úgy sincs szakmai képzettsége és aki különböző okok miatt általában szívesen lenne rendőr amennyiben a rendőrség nagy részben cigányokból állna. Állítólag az EU követelménye, hogy minél több cigány legyen a magyar rendőrségben de közben az ne legyen nagyobb létszámú, mint jelenleg...
    - Elérni azt, hogy a nem-cigány és viszonylag tanult fiatalok, akik normális körülmények közt a rendőri pályát választották volna, inkább a nátós magyar hadseregi kariert választják, ahol tovább is alacsony lesz a nyugdíjkorhatár azok számára, akik nem akarnak vagy nem tudnak felmászni a tiszti ranglétrán. A narancs hatalom egy kb 100 ezer fős hadsereget akar létrehozni, de a magyar fiatalok nem lelkesednek eléggé a zsoldos karier iránt.

    délelőtti látogató

    VálaszTörlés
  14. Hm. És milyen "finom" aljas módszerekkel dolgoznak az agytrösztök. Tegnap ugye berendelték az összes rendőrt reggeltől ma estig szolgálatra, de az utolsó pillanatban mégsem kellett mindenkinek bemennie. Ezzel két legyet ütöttek egyszerre:
    1. A rendőr így nem jutott fel a tüntetésre, csatlakozni bajtársaihoz.
    2. A rendőr így nem kapja meg a plusz illetményét sem, hiszen nem kellett túlóráznia.

    Már-már sajnálom őket, komolyan mondom. Ugyanannak a rohadt pókhálónak a rabjai mint mi mindannyian. A kiútat viszont én nem a tüntetésben látom.


    Amit mózi feszeget, az nagyon is valós veszélynek tűnik. Onnantól kezdve, hogy többségében lesz cigány rendőr (és mindig jó távol állomásoztatott magyar katonaság), ez az ország tényleg átalakul egy dél-amerikai vagy afrikai mintájú rezsim szintre. Ne adja Isten!

    TT

    VálaszTörlés
  15. TT, csak egy dologra nem gondolnak az uraságok: a cigányok elsősorban a "klánhoz" (széles körű család) vannak elkötelezve, nem pedig az államhoz. A klánok egy része pedig gyakran az alvilághoz tartozik. Hülyeség azt remélni, hogy a cigányrendőrök komolyan fellépnek a bűnözés ellen amikor valahol érintve vannaka a klánok. Magyarán, cigányrendőrség egyenlő a kecskére bízott káposztával, az pedig előbb-utóbb ahhoz vezet, amit már tavaly egy pentagonos elemzés felábrázolt Közép-Európa számára: a szervezett bűnözés, mint párhuzamos hatalom. Ha ezt a pontot elérjük, már alig lesz út vissza a jogállam felé.

    mm

    VálaszTörlés
  16. Nem baj, majd a főcigány két pofonnal hazazavarja őket, két héten belül... :I

    TT

    VálaszTörlés
  17. Az a baj, hogy narancsék nem túlságosan önállóan gondolkodnak: ott vannak mindenütt az uniós és sorosos "tanácsadók" akik gondolkodnak helyettük. Ezek pedig azt hiszik talán, hogy a cigány társadalom úgy működik, mint az USA-ban a feketék társadalma, akiket valóban sikerült ott beilleszteni a rendőrségbe. Csak ahogy az amerikai feketéknél nincsenek klán jellegű társadalmi struktúrák és az amerikai néger általában amerikainak érzi magát, nem pedig valami nemzeten-kívüli kissebbségnek.

    mm

    VálaszTörlés
  18. Kezdik csepegtetni az infókat:

    http://index.hu/gazdasag/penzbeszel/2011/06/15/elfogyott_a_kutyaszor/

    "Amióta eldőlt, hogy a nagy gazdaságokban a kormányok és a jegybankok a „kutyaharapást szőrével” elvre építik a válságkezelést, a fő kérdés az volt, hogy ezzel a módszerrel az államok meddig képesek halogatni az őket működtető társadalmakkal szemben esedékes keserű beismerő vallomásaikat. Az elmúlt hónapokban egyre több jel mutat arra, hogy nagyjából eddig: 2011 és 2012 a nagy szembenézések ideje lehet. A világ legerősebb államai be fogják vallani, hogy nem mindenhatók, nem tudnak a semmiből valamit csinálni, nem tudnak tartós gazdasági növekedést, állandóan növekvő jólétet, gazdasági értelemben igazságos társadalmi viszonyokat teremteni."

    TT

    VálaszTörlés
  19. TT

    Nyilván ez nem véletlen. Valószínűleg nem az Index lett ilyen "tökös" újság, hanem közeleg az az idő, mikor már nem lesz mit hazudni.
    Ma már szinte fénysebességgel történnek a dolgok, és az sincs kizárva, hogy az elit fogja kiteregetni a kártyáit.
    Ugyan mit veszthet?
    Vagy tudják már azt, amiről még mi csak itt találgatunk?
    Bármi lehetséges....

    Más:
    Olvasgatok több blogot is, utóbbi időben Tibor bá oldalát is át szoktam futni. Elvileg ezek mind mind olyan blogok, amik a tények mögé néznek, elmeznek, felvilágosítanak.
    Most nem tudom, hogy velem van e valami baj, de még ezeken a blogokon is, ahol elvileg nem az "RTL népe" beszélget, itt is rengeteg értetlen ember van.
    Tibor bá, és sokan mások nem képesek felfogni a kamat működését, kártékonyságát, az ország eladósításának folyamatát, így erről megy a csata...

    Bekukkantottam Postához is, mit találok?
    Íme:

    "Nekem az a magánvéleményem, hogy Atlantisz nem süllyedt el. Itt van az ma is.
    Szerintem Atlantisz maga a Kárpát-medence."

    Nem tudom, mondom lehet velem van a baj, de az is lehet, hogy csak kifáradtak a kommentelők.
    Egy ilyen netes szörf közben rég olvastam már ennyi baromságot egy rakásra.

    Kraft

    VálaszTörlés
  20. Nem veled van a baj, sőt másokkal sincs baj, csak ők még hátrébb járnak az úton, ennyi.
    Nem is csodálom egyébként, nagyon nehéz kiigazodni azon az irdatlan információáradaton, amit nap mint nap belénk lőnek. Ehhez még hozzájön az is, amit mi magunk kutatunk fel... szóval igen tetemes mennyiségű gondolat férkőzik be az agyunkba, és egy kevésbé fejlett szűrővel felszerelt emberen sok minden át is megy csontnélkül.
    Én is ilyen vagyok! :)

    Ha már Atlantisz, én egyáltalán nem tartom kizártnak azt az elméletet, hogy valaha a két nagy sziget Lemúria és Atlantisz - melyeken igen fejlett civilizációk éltek - egymásnak estek, majd a jégkorszakok végén beköszönő vízözönök korszakát úgy élték túl, hogy szétszéledtek a kontinensek között. És ezek a szétszéledt túlélők lettek a kezdeti - és már ismert történelmi - civilizációk tanítómesterei, meglökői (különben mivel magyarázod pl. azt, hogy egymástól több kontinensre és több ezer km-re lévő kultúrák ugyanúgy kezdjenek el foglalkozni a földműveléssel Kr.e. 7000-től?). Ebbe a képbe az is belefér, hogy a magyarok ősi szellemisége, tudása (pl. a földdel kapcsolatban) is származhat ezektől a tanítóktól, ami végeredménybe eljuttathat minket odaáig, hogy "Atlantisz nem süllyedt el. Itt van az ma is. Szerintem Atlantisz maga a Kárpát-medence"
    Szellemiségét tekintve legalábbis lehetséges. És most ne a SPAR-ban sorban álló utolsó sajtos stangliért hajbakapó nyögdíjjasokra gondolj, hanem azokra akik Téged is elindítottak a gondolkodók "pályáján". A magyarság, akárcsak a zsidóság életereje is a szellemi vezetőiben rejlik, csak míg nálunk ezeket nem nagyon látni még, búvópatakok (pl. Pálosok), addig a zsidóknál a rabbik nyíltan hírtedik amit nekik hírdetniök kell. De elkanyarodtam!
    Na szóval a lényeg csak annyi, hogy sok a megvezetés, de találni azért kincseket is.

    Pl. ez nem semmi szerintem:
    http://www.kataklizma.info/2011/02/14/hold-kelte-avagy-kozmikus-hazugsagok-leleplezese

    TT

    VálaszTörlés
  21. Idézet Barbara Hand Crow könyvéből, ami idevág:

    "„11 500 évvel ezelőtt egy hatalmas kataklizma (özönvíz) letarolta a bolygó legnagyobb reszét és elpusztította a globális paleolit kori civilizáció maradványait. Elveszett világ ez melyet néhányan Atlantisznak neveznek, - de az többi elsüllyedt sziget (Mu, Lemúria, Ataisz, stb.) története is beleillik ebbe a képbe.
    A hivatalos antropológiai és régészeti álláspont szerint a neolit kor kb. 10.000 évvel ezelőtt kezdődött, amikor az emberek először kezdték befolyásolni a környezetüket azáltal, hogy megműveljék a földet, háziasították állataikat, és falvakban telepedtek le. Ez a széles körben elfogadott értelmezés azt feltételezi, hogy az emberek ezt megelőzően nem nagyon változtattak a környezetükön; de ez nem igaz.
    Az akadémikus kutatók szetetnék elhitetni velünk, hogy mindegy 5000 éve bolygószerte "egyszerre csak" mintha a semmiből tűntek volna elő - fejlett civilizációk jelentek meg. Ezekhez a társadalmakhoz azonban szükség volt egy "elitre" az építészet és a gazdasági rendszerek kidolgozásához - de honnan jött ez az elit?
    Az 1960-as évekre világszerte annyi bizonyítékot találtak az időszakos katasztrófák elmélete mellett, hogy néhány geológus és biológus kijelentette: az evolúció központozását periódikus kataszrtófák adják. A tudomány elkerüli a legfrissebb és legfontosabb (11.500 évvel ezelőtti) kataklizmával való szembenézést. Ehelyett jóval régebbi eseményekre koncentrál, pl. a dinoszauruszok 65 millió évvel ezelőtti kihalására. Tudni sem akarunk erről a friss katasztrófáról (ez lenne a vasfüggöny??) mert az akkori ember megtapasztalta a földi élet majdnem teljes eltörlését.
    De természetesen nem halt ki mindenki.
    Mesterekről szóló történetek élnek többek között a védikus, az egyiptomi, a bennszülött amerikai, és aymara feljegyzésekben. Ezek a tanítók a kataklizmát követően évezredeken át segítették az emberiséget.
    Globális civilizációra utaló bizonyítékokat találtak a bolygó több ezer évvel ezelőtti képét mutató térképeken is. Charles Hapgood ilyen térképeket állított össze a "Maps of ancient sea kings" című könyvében, melyben kijelenti, hogy harminc darab többezer éves térkép szolgált egy tudományos szempontból nagyon fejlett civilizációt, mely több mint 6000 évvel ezelőtt az óceánokon hajózott.”

    Kraft, ha most még szabbul érzed magad, hát nem csodálkozok, de én azért még hiszek ezekben a dolgokban! De PI-nél nem én írtam azt, amit idéztél :))

    TT

    VálaszTörlés
  22. Eltűnt egy hozzászólásom, így nem érthető az előző... :((

    TT

    VálaszTörlés
  23. Megvan mostmár a kommented TT, csak valamiért a blogmotor spamnek minősítette. És most megyek aludni :)))

    VálaszTörlés
  24. Kösz, Moon, jó pihenést így hajnaltól! :)

    Ezek a buziparádék sem a tolerancia hírdetése miatt lettek kitalálva globálék által, hanem pont ellenkezőleg: hogy még több ellenségeskedést szüljenek ember és ember között. Milyen röhej már az, amikor egy Toroczkai is azt nyilatkozza, hogy ne dőljünk be a provokációnak, aztán kimegy kukát borogatni...?
    Én ilyenkor fogom a fejem, Kraft.
    http://kuruc.info/r/6/80735/

    TT

    VálaszTörlés
  25. http://www.fn.hu/belfold/20110618/elndult_meleg_meltosag_menete/

    Nekem meg ettől tud felmenni a cukrom, hogy a hozzászólasokat olvasva azt látom, hogy a sok agymosott ember még a melegeket védi... Az ilyen emberek tényleg a menthetetlen kategóriába tartoznak..... Az meg márcsak hab a tortán, hogy az ellentüntetőket paprika sprayzik le a rend(?) őrei(?)

    VálaszTörlés
  26. Moon teljesen feleslegesen háborodsz fel ezen a felvonuláson, mert TT-nek van igaza maximálisan.
    Gondolj bele kinek az érdeke ez az egész bohózat? Kinek jó?
    Elmondom: se a melegeknek, se a heteróknak.
    Lényeg, hogy tovább szítsák az emberek közti feszültséget.
    Akiket te itt az utcán látsz vonaglani, és magamutogatni az egy nagyon szűk csoportja a másságnak, és mivel van meleg ismerősöm tudom, hogy pont annyira elítéli (ha nem jobban) ezt a cirkuszt, mint te vagy bármely normál kapcsolatban élő.
    Ezzel a felvonulással egy totál fals képet festenek az ilyen emberekről, és ezáltal pont az ellenkezőjét váltja ki mindenkiből, mint amit elérni szeretnének.

    Már maga az elnevezés, hogy "meleg méltóság" is provokáló, nem hiába ez a neve kezdetektől. Méltósága nem a melegeknek van, hanem az embereknek. (ha még van egyáltalán, függetlenül a szexuális beállítottságtól)

    Egyébként azt sem zárom ki, hogy az ellentüntetők között is vannak buzik, de lehetne ezt még ragozni.

    Egyáltalán azt sem tudom minek mennek oda tüntetni? Ez a sok aberált majom egy délután végigvonul az Andrássyn egy évben, oszt jónapot. Ennek semmi hírértéke nem lenne, ha az a másik 500 baromagyú ellentüntető nem menne oda. Sokkal többet érnének az otthon maradással, mint ezzel, amit csinálnak, mert a menet így is úgy is meg lett tartva.

    Lehet túl liberális a gondolkodásom ilyen téren, nem tudom, de nekem eszembe nem jutna oda menni "mocskos buzizni" és ha meleg lennék, akkor se mennék el a felvonulásra. Számomra egyforma idióta mindkét csoport.

    Részemről ezt a majomkodást kormány szinten tiltanám be, és azzal mindenki csak nyerne, még a melegek is.

    Kraft

    VálaszTörlés
  27. Kraft, egyetértek.Á.

    VálaszTörlés
  28. A világon mindenhol tiltakoznak ezek ellen az undormányok ellen. Szerintem meg egyáltalán nem baj hogy itthon is tiltakoznak, sőt. Lehet hogy nem szép gondolat de talán ha valaki pofán dobna molotov koktéllal az egyik egy ilyen aberráltat, legközelebb még a rendőri védelem ellenére sem találnának parádézó buzikat akik vonulgatnának.
    Mivel nem hogy elítélve hanem kormány szinten támogatva vannak ezért egyenlőre így ellentüntetéssel kell kifejezni a véleményt az ilyenekről. Egy egészséges társadalomban ez teljesen normális.
    A rendőrökről meg annyit hogy az ilyen húzások után hogyan várják el a nép támogatását? Hisz ugyan azt csinálják amit gyurcsánynál. Buzifelvonulásokat biztosítanak meg nemzeti tüntetéseket vernek szét, csak épp már nincs annyi pénz a kasszában hogy fizessék 10 év munka után nyugdíjba mehessenek.

    VálaszTörlés
  29. A buziparádét nem a fidesz vagy az mszp találta ki, hanem Sorosék. A felvonulást a "Szivárvány" Soros alapítvány szervezi és pénzeli, az éppen kormányt alkotó magyar politikusoknak pedig kötelező azt támogatni, különben lőttek a mihaszna kis politikai karierjüknek. Mellesleg a parádé látványosabb résztvevői nyugat-európai és amerikai buzik akik az orgiázó és drogozó életmódjukat abból financírozzák, hogy az év folyamán látványosan részt vesznek minden buziparádén (az utazási költségek is természetesen fedezve vannak), immár kb 3 tucatnyi országban. Ugyanis, ha ezek a végsőkig degenerált buziparádé zsoldosok (az "Emma vagyok"-félék) nem lennének, csak nagyon kevés helybeli homoszexuális venne részt a felvonulásokban. Ha egy országban vannak engedélyezett és a rendőrség által is védelmezett (természetesen a dolgozó polgárok adópénzéből) puziparádék, az annak a biztos jele, hogy ott a politikai elit a nemzetközi bankárok új világrendjét szolgálja.

    délutáni látogató

    VálaszTörlés
  30. Szerencsére nekünk nemzeti és kereszténydemokrata kormányunk van, amelyik mélyesn elítéli az ilyesmit.
    Vagy mégsem? :(
    Panka.

    VálaszTörlés
  31. Hát ha még egyszer az is kiderülne, hogy jó néhány magyar nagyvárosi katolikus templomok elvileg lezárt kriptájában sátánista szertartások folynak. Ezek a kripták a templom oltára alatt vannak és egy fordított kereszttel ellátott oltárt tartalmaznak ahol a sátánisták különböző áldozatokat hajtanak végre.

    VálaszTörlés
  32. Nem is csoda mózi, hiszen ezeket a sötét templomokat egyáltalán nem az Isten dicsőségére építették a szabadkőművesek.

    TT

    VálaszTörlés
  33. Holnap lesz a nyári napforduló, június 21. Ez az év leghosszabb napja és ma éjfélkor a sátánisták egyik legfontosabb szertartása fog zajlani az átkozott kriptákban: a "hívek" este 11 óra körül már gyülekezni fognak e kriptákban, úgy hogy ha ekkor valaki szokatlan mozgást lát, mondjuk a Mátyás-templom, a Szent István Bazilika vagy a Belvárosi Plébániatemplom környékén, ne lepődjön meg...

    VálaszTörlés
  34. Ez jó!

    A Hiszékeny Elme Járvány - Kórjelentés
    http://neoltsal.blog.hu/2011/05/16/korjelentes

    Csinált a srác egy kis közvélemény kutatást. Siralmas az eredmény...

    TT

    VálaszTörlés
  35. Kraft,

    Tisztában vagyok a dolgok mikéntjével és miértjével. Ami engem személy szerint dühít az az, ami Novák Elődék plakátján is szerepelt, hogy:"MÁSnak szabad vonulgatni...". Ezzel a mondanivalóval én teljes mértékben egyetértek. Bármiféle nemzeti vagy radikális felvonulást korlátoznak, szétvernek, igazoltatnak azon címszó alatt, hogy félelemkeltő és diszkriminatív, a jóval több embert megbotránkoztató homárparádén meg a felvonulókat védelmezik...Pedig ezeket szintén korlátozni lehetne, "kicsit" károsabb a társadalomra nézve, mint pár gárdista. Summa summarum a szexualitás a 4 fal közé tartozik. Senkinek sem érdekel a magánélete, nem vagyok paparazzi. Egy valóban nemzeti kormány nem is engedélyezne ilyet...

    Mózi, ha jól olvastam egyszer Drábiknál, akkor magának a szivárványnak szimbolikus jelentése van az illuminátus körökben(a hidat jelenti az Ördöghöz, ha jól emlékszem). Sötét templomokról jut eszembe, Budapest díszpolgára lett többek között narancsék kedvenc szabadon vakoló "művésze", Makovecz Imre...

    VálaszTörlés
  36. TT, én is nézegettem 1-2 portálon véleményeket Oszama haláláról, szintén hasonló eredménnyel, mint a neoltsalblog szerkesztője:(

    David Icke könyvének elején van egy jó idézet, ami a mai társadalmat tökéletesen szemlélteti:„A legtöbb ember egy másik ember. Gondolataik valaki más véleménye, életük utánzat,
    szenvedélyük idézet. ”
    Oscar Wilde

    VálaszTörlés
  37. Ez nem feltétlenül jelent borús dolgot, Moon.

    In'Lakesh

    VálaszTörlés
  38. Rendvédelmisek érvei

    A nemzeti radikális portálokon megszólalók között túl sok olyan lumpen beordibáló fordul elő, akik a rendvédelmisek elleni zsigeri utálatról és gyűlöletről tesznek tanúságot. Ezekből a beordibálásokból az derül ki, hogy a rendvédelmisek munkafeltételeit a gyűlölködő beordibálók egyáltalán nem ismerik. Az alábbiakban álljon itt egy rendvédelmis névtelen beírása, melyben – a teljességre törekvés igénye nélkül - felsorol néhány érdekes támpontot, hogy miért is van különbség egy kőműves és egy rendőr, egy könyvelő és egy tűzoltó, stb. nyugdíjaztatása, fizetése között. Olvassuk el, hallgassuk meg őket, figyeljünk oda rájuk, és értsük meg jobban őket!

    "- Az állampolgárok alapvető joga a sztrájkjog, azonban egy csoport részére törvény tiltja a sztrájk útján való érdekérvényesítést. Nyilván Ön határozottan fellép a társadalmi igazságosság érdekében ezen jogegyenlőtlenség megszüntetéséért!

    - Az állampolgárok titkosszolgálati módszerekkel való megfigyelhetősége csak bűncselekmény gyanúja esetén, megfelelő engedélyek birtokában lehetséges. Az állampolgárok egy csoportja és családjuk tagjai megalapozott indok nélkül titkosszolgálati módszerekkel megfigyelhető. Nyilván Ön határozottan fellép a társadalmi igazságosság érdekében ezen jogegyenlőtlenség megszüntetéséért!

    - Az állampolgárok joga, hogy bármely politikai párt tagjai legyenek, politikai szerepet vállaljanak, országgyűlési és önkormányzati képviselők legyenek. Az állampolgárok egy csoportja számára tilos politikai pártba belépni, a munkaviszonyának megszűntét követő 3 évig a fentebb említett politikai, közéleti funkciókba nem választhatók. Nyilván Ön határozottan fellép a társadalmi igazságosság érdekében ezen jogegyenlőtlenség megszüntetéséért!

    - Az állampolgárok munkával kapcsolatos jogait, munkaidejét, túlóra szabályait, a munkavégzés helyére vonatkozó előírásait a Munka Törvénykönyve szabályozza. Az állampolgárok egy csoportjára egy ennél sokkal szigorúbb törvény vonatkozik, amely lehetővé teszi a munkáltató számára a munkavállalók tetszőleges időben, tetszőleges helyen és tetszőleges időtartamban való foglalkoztatását. Nyilván Ön határozottan fellép a társadalmi igazságosság érdekében ezen jogegyenlőtlenség megszüntetéséért.

    - Az állampolgárok munkavégzéssel összefüggő fegyelmi felelősségre vonását meghatározott jogszabályok szabályozzák, amelyek nem teszik lehetővé például a munkavállalók szabadságának korlátozását. Az állampolgárok egy csoportjának a munkavégzés közben elkövetett vétségek esetében egy külön, a Ptk. és Btk. előírásainál szigorúbb szabályok szerint, külön bíróság előtt kell felelniük, mely szabadságvesztéssel is büntetheti a vétséget az elbocsátás mellett - amiért más állampolgárokat legfeljebb elbocsátással büntethetnek. Nyilván Ön határozottan fellép a társadalmi igazságosság érdekében ezen jogegyenlőtlenség megszüntetéséért.

    - Az állampolgároknak jogukban áll a munkavégzésre vonatkozó utasítást megtagadni, amennyiben az veszélyezteti testi épségüket, életük kockáztatásával jár. Az állampolgárok egy csoportja akkor is köteles végrehajtani a kapott parancsot/utasítást, ha azzal életüket, egészségüket kockáztatják. Nyilván Ön határozottan fellép a társadalmi igazságosság érdekében ezen jogegyenlőtlenség megszüntetéséért."

    http://jovonk.info/

    VálaszTörlés
  39. "Az utóbbi időben fellángolt rendvédelmi tüntetések széles néprétegeket szimpátiával, másokat ellenszenvvel töltöttek el. Nézzük meg, mi az ellenvélemény alapja, amelyet a kormány kezdett el szítani.

    A rendőr 25 év szolgálat után negyvenes éveiben nyugdíjba megy. Állítólag ezt Kádár vezette be, de most itt a fülkeforradalom, és majd jól helyreteszi. Ebből is látszik, hogy a túlművelt urak semmit nem tudnak hazánk múltjáról. Nem kell mást tenni, mint elővenni a 130 (!) éves királyi csendőri kézikönyvet, és máris láthatjuk Orbán és társai mennyire tudatlanok.

    A magyar csendőr már 130 évvel ezelőtt, 15 év szolgálat után nyugdíjba mehetett. 20 év szolgálat után (a 25. évi fizetés feléért), pillanatnyi fizetése majd 70 százalékán ment nyugdíjba! Negyven év szolgálat után a teljes fizetését kapta nyugdíjként. Ma egyetlen nyugdíjas sem kap 100%-os nyugdíjat a fizetése után, bármennyi évet is dolgozott.

    A rang pedig fokozta az illetményt, valamit az évek számát is. Így ha valaki ranggal ment nyugdíjba, akkor azt évekkel előbb megtehette, ugyan azért az illetményért. Ez egyharmados szorzó volt.

    Ez a 130 éves szabályozás, nagyjából a maihoz hasonlít és hagyománynak mondható. Ha a csendőr szolgálat közben meghalt, a család továbbiakban a csendőr 100%-os nyugdíját kapta! Ma szinte semmit. Mindezt a Csendőrségi Illetményszabályzat tartalmazza. Utána lehet nézni, fidesznyikek!

    Ugyan nem volt akkor trafipax, meg közúti bírság, de géppisztolyos bankrabló sem sok. Az idő múlásával változott sok minden azóta, bizonyos szempontból nehezebb, bizonyos szempontból könnyebb most. De az uszításra kitalált kormányzati propaganda ezennel meg is bukott. Mivel nem talált ki Kádár semmi különöset, hanem a korhoz igazítottak dolgokat, és többnyire juttatásokat adtak. Mint minden más munkahelyen."

    szintén onnan.

    VálaszTörlés
  40. "Egy közlekedési rendőr nehogy már annyira sokkos életet éljen... Ezt nem veszi be a társadalom, mert látunk Titeket minden nap ott ücsörögni a kereszteződésekben!"

    igen látjuk őket. és nem csak látjuk, halljuk is. és nem csak őket, hanem a melléjük befaroló 7-9 személyes cigányladát is, olyan jellegű kérdések társaságában, hogy "tesókám jól működik a fék a verdán?"

    "főleg most, amikor mindenki más dolgozó korhatárát felemelték"

    lehet, hogy szerinted ez a nemzeti radikális hozzáállás, szerintem egyszerűen csak zsidó jellemvonások megtestesülése.

    aki ilyet le mer írni, az nem magyar, megkockáztatom az embernek sem igazán nevezhető. mi ez a "ha én szopok szopjál te is" hozzáállás? fertőz a zsidó vírus, nagyon fertőz!

    VálaszTörlés
  41. Egy kőműves, vagy egy géplakatos egy parkolási csekkeket rögzítő Gizikétől vélhetően nehezebb körülmények között lehúz 40 évet, és csak utána mehet nyugdíjba. Gizikének is ki kellene bírnia 45 évesen még tovább rögzíteni néhány évig. Ennyi.
    Azonban ha globálisan szemléljük a dolgokat, akkor teljesen nyílvánvaló, hogy ha normálisan működne ez a bolygó, akkor napi néhány órányi munkából mindenkinek illene megélnie, max 25 évig dolgozva, de sajnos ez nem így van egyelőre. Egyelőre azért kell végiggürizni egy életet, hogy néhány rhdt bankár még tovább gazdagodjon. Ez nem tetszik senkinek sem lassan. Abban azért van valami, itt a gödör alján, hogy "Olvassuk el, hallgassuk meg őket, figyeljünk oda rájuk, és értsük meg jobban őket" - mert ez lehet a kulcs a továbbiakban.
    Panka.

    VálaszTörlés
  42. Rendben hallgassuk meg őket, de ők mikor fogják fel, hogy az új világrendben, ők egyetlen egy szerepet kapnak, és az nem a rendvédelem, hanem az elitvédelem. Minden e köré csoportosul, az összes idevágó jogszabály, rendelet, kontraszelektív sorozás, ingyen kapott oszlatásra való felszerelés, stb. stb..

    A katonaság az erőforrásszerzésre, a belső rendőrség meg az erőforrások tulajdonosainak védelmére van tartva. Minden más kamu.

    TT

    VálaszTörlés
  43. Balázs nem rosszat nyilatkozott a bankokkal kapcsolatban:
    http://kuruc.info/r/7/80844/

    Bár már érződik minden ilyen mögött az "akkor is felkúrlak idegileg, ha be vagy gyógyszerezve" késztetést...

    TT

    VálaszTörlés
  44. TT teljesen egyetértek, az meg abszolút hidegen hagy, hogy 1-2 mozgalom sikeresen szeretné meglovagolni a rendőrök tüntetését:)

    Lenhardt nem maszatolt, nevén nevezte a dolgokat, devizahitellel kapcsolatban is jókat írt.

    VálaszTörlés
  45. Olvastam én is a neten, itt ott ehhez hasonló megnyilvánulásokat hozzászólók és a rendvédelmisek, főleg rendőrök között.
    Nem nagyon értem. Nem arról van szó ugyanis, hogy ettől kezdve másként mehetnek nyugdíjba a renvédelmisek.
    Arról van szó, hogy aki az akkori törvényeknek megfelelően nyugdíjba ment, az most visszamenőlegesen hatálytalan.
    Az Alaptörvény óta ez az első olyan törvény, ami a jogrendszert felrúgja.
    Ez nyílt diktatúra!
    A NAV a 2008-as évet majd a 2011-es adótörvények szerint fogja utólag vizsgálni?
    Ez nemcsak a rendvédelmisek ügye. Nem érzelmi kérdés. A melléjük állás nem is politikai kérdés. A jogrend stabilitása nem lehet politikai csatározások, "meglovaglások" kérdése.

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.