Tyirityán megütötte Novák Elődöt? Ettől csak jobb lehet a véleményem Novákról... Érdemes Novák megszólalását végig hallgatni és persze az űberkormányzónk szokásos melléfröcsögő hajráviktorválaszát:
Aztán Balczó Zoltán is felviszi (meztelen) királyunk pumpáját, mert ugye az igazság tud csak csak igazán fájni:
Basszus, de messze van még 2014...
Mm.
VálaszTörlésEz terelgetés, de te tudod...
Sz.
Sz. Nem, én nem "tudom". Te talán "tudod"? Akkor többet "tudsz", mint én.
VálaszTörlésmm
Nekem meg egyre inkább úgy tűnik, hogy ugyanannyit tudunk..
VálaszTörlésSz.
Kedves Sz, Mózes!
VálaszTörlésEz egy magasröptű párbeszéd :-)
Egyébként a birkákat szokták terelgetni, így ezt akár sértésnek is lehet venni. Kifejtenéd talán kicsit bővebben mire gondolsz?
Egyébként a két felszólalással semmi gond, a nagyon hülye narancsimádók leszűrhették a viszontválaszból, hogy mi a fidesz.
Csak itt a probléma, hogy "nagyonhülyék", vagy ahogy helyesen Bogár fogalmazott "tudatlanok".
Van átfedés a kettő közt.
Nekem Mózes utolsó hozzáfűzésével kapcsolatban vannak kétségeim. Ha ez így megy tovább 2014-ig akkor el is áshatjuk magunkat, megkönnyítve Orbán dolgát.
Kraft
Betyársereg egyre csak kimutatja, hogy miért is hívták őket életre. Balhét generálni a radikálisokon belül, ezzel is bomlasztani minél jobban a nemzeti oldalt.
VálaszTörlésBezzeg a patán megagyalt betyártársaik miatt a mai napig nem törlesztettek, de egy 60 kilós Novákot meg tudnak pofozni... Szánalmas.
Az, hogy ilyesmiről egyáltalán szó eshet a Parlamentben, számomra azt üzeni, hogy már lejátszottnak gondolja a hatalom a meccset. Magyarország szuverenitásának maradványai is elvesztek, nincs (békés) visszaút.
VálaszTörlésMindig lesz elég olyan parlamenti képviselő, aki megfelelő díjazásért, szervilizmusból, vagy egyszerűen azért, mert védi a seggét, és jó fiú akar lenni az urai előtt, bármilyen intézkedést megszavaz, és megmagyaráz. Mindaddig így lesz ez, amíg a nemzeti érdek ellenes döntésekhez is biztosítja az érvényes magyar jogi szabályozás a hátteret.
Sajnos a tények makacs dolgok, de az "azt hidd el, amit mondunk neked, ne azt a mit látsz" módszer valamiért még mindig működik nálunk.
Ha a rádióban vagy a tévében bemondanak valamit, -okosan fogalmazva- Orbán "bölcs népe" azonnal benyalja. Beszélgetek fideszes szavazókkal néha, és azt látom, hogy napról napra ádázabbul védik a kormányzat tevékenységét- és tulajdonképpen a saját döntésüket, szavazatukat... Emberi dolog ragaszkodni saját tévedésünkhöz, de sajnos az ilyen helyzetekből általában vesztesen kerül ki a kisember. Viszont egyre többen látják, hogy a pártokrácia nem tud megoldást adni a jelen Magyarországának problémáira, csak hát ezek az emberek nem tudnak egységes egésszé összeállni. Bizony srácok, a parlamentáris döntéshozás már csak ilyen (főleg, ha idegenszívűek ülnek a padsorokban abszolút többségben), ha a többség elfogadja hogy elvágják mindenki torkát, akkor a tiltakozók torkát is elvágják, hiába kapálóznak. Merthogy demokrácia van vagy mi.
Vagy mi.
VálaszTörlésTT
A bejegyzés címe: fő a remény. Ennél okosabbak nem lehetünk sajnos és a remény most a Jobbik, ez ilyen egyszerű.
VálaszTörlésmm
Moonlight. Én is így látom. Persze nincs kizárva hogy nem szándékosan, de a Tyirityán-félék jócskán hasznosak tudnak lenni a háttérhatalom számára.
VálaszTörlésmm
Az alapvető probléma szerintem azzal van, hogy 2011 végét kell írjuk ahhoz, hogy ilyen párbeszédeket vagy inkább monológokat lehessen hallani a parlamentben.
VálaszTörlésMost, mikor már mindenki tudja ebben az országban, aki valamennyire is tisztán lát és nem csak narancsosan, hogy qurva nagy a baj. Jóval nagyobb, mint amiről a Jobbik beszél.
Ez mellett azonban az is tény, hogy ha a Jobbik nincs ott, még ennyire sem lenne beszédtéma mindez.
Néha napján belenézek a német mainstream tévéadásokba, és meg kell mondjam, hogy előrébb tartanak jóval, mint nálunk. Ott a közszolgálati tv hoz fel sokszor olyan témákat, amit nálunk max Szaniszló az Echo-n.
A magyar kimondottan mélyaltatásban van.
Hogy ezeket a jobbikos felvillanásokat reménynek lehet-e nevezni? Hát lehet persze. Szokták mondani, hogy a remény hal meg utoljára.
Kraft
Kraft. Az alapvető probléma az, hogy 2014 még kurvamessze van és addig tovább szaporodik a kissebbség, tovább folytatódik a szakképzett/iskolázott emberek tömeges kivándorlása, tovább növekednek a csillagos egek felé az élelmiszer árak és talán az energia árak is, tovább fokozódik a két hét alatt megteremtett közbiztonság (nem épülnek új börtönök, a rendőrség egyre kevesebb és rosszabb állománnyal rendelkezik, stb), tovább növekedik a nem-megteremtett munkahelyek száma, tovább stb.
VálaszTörlésmm
És persze abszolut nincs garantálva, hogy 2014-ben a szavazók többsége ismét ne hajráviktorozzon. Látjuk hogy Viktor tovább is fenntartja azt a segélyrendszert ami által a cigányoknak nem kell dolgozniuk, csupán gyerekeket gyártani és ezért várhatóan többszázezer voksot fog kapni tőlük 14-ben. Ne gondolja senki azt sem, hogy a cigányság jelentős része közmunkára lesz fogva, már csak azért sem, mert ehhez már végképp nincs pénz és azt is látjuk, hogy a rendőrség sem igazán terrorizálja a cigány rosszfiúkat. Szóval szerintem ők úgy általában elégedettek lesznek Viktorral és valszeg meg is fogják hálálni.
VálaszTörlésmm
velorex,
VálaszTörlés"Viszont egyre többen látják, hogy a pártokrácia nem tud megoldást adni a jelen Magyarországának problémáira, csak hát ezek az emberek nem tudnak egységes egésszé összeállni. "
Velorex, ha egységes egésszé összeállnának akkor milyen forgatókönyv lehetne járható szerinted? Nem akarlak "nehéz helyzetbe" hozni, inkább csak példát vagy példákat említsél a világból, ahol ez a valami működik, mert én változatlanul csak a Castro féle megoldást látom alternatívának, de örömmel vennék további példákat is.Á.
"Az, hogy ilyesmiről egyáltalán szó eshet a Parlamentben, számomra azt üzeni, hogy már lejátszottnak gondolja a hatalom a meccset. Magyarország szuverenitásának maradványai is elvesztek, nincs (békés) visszaút."
VálaszTörlésSajnos nekem is ez az érzésem Velorex :(
Elég csak megnézni Lázárék gúnyos ábrázatát Novák felszólalása közben...
Bár belátom, hogy többek tudatát és komfortérzetét sértem itt a honlapon, sőt azt is belátom, hogy meddő kísérlet lenne velük elfogadtatni helyzetértékelésemet, így természetes, hogy a nyitottabb olvasóknak szánom mondanivalómat.
VálaszTörlésAmint a parlamenti felszólalásban elhangzott, nagyon szép, hatékony eredmények születtek az ország kifosztását, éllehetetlenítését szolgáló, következetes tevékenység során.
A nyomorban létező, még élő, és a nyomor által fenyegetett réteg egyre szélesedik, egyre több a veszélyeztetett család, aki már nem is a holnapért aggódik, hanem a ma túlélését kell megoldania!
Ezt az egységesítő nyomorhelyzetet osztják meg a pártokrácia további fenntartásával.
Részben fenyegetőnek tűnik, hogy az eddig is folytatólagosan követett Magyarország-ellenes állami politika leépítheti a Fidesz szavazóbázisát, ezért tudatosan "melegen", készenlétben tartják a Jobbikot, hogy a megosztó pártrendszer a továbbiakban is fenntartható legyen.
A kérdés, hogy ez a rothasztó taktika kinek, kiknek az előnyére szolgál?
Bár a felelet egyértelmű, de ennek kimondását a meghatározóan ellenséges média nem teszi lehetővé...
Már ma késő annak felismerése, hogy a zsidóság világuralmi offenzívájának elsőrendű célpontja, epicentruma Magyarország! Az új zsidó haza!
Ez a törekvés nem ma kezdődött:
Az Alliance Israelitée felhívása:
"Testvérek! Hittestvérek! Az egész földkerekségen nincs egyetlen darab föld sem, amelyet könnyebben leigázhatnánk, mint Galícíát és Magyarországot. E két országnak mindenképpen a miénknek kell lennie, mert számunkra ott a legkedvezõbbek a körülmények. Ti, zsidó testvérek, fáradozzatok minden erõtökkel azon, hogy mindkét országot teljesen birtokotokba vehessétek, fáradozzatok, hogy minden keresztényt elűzzetek és teljesen úrrá legyetek. Törekedjetek, hogy mindent, amit ott még a keresztények birtokolnak, teljesen a kezetekbe vegyetek. Ha erre nem volna elegendõ anyagi eszközötök, a párizsi szövetségünk minden erõvel segíteni fog titeket. Erre a célra a szövetségünk máris gyűjtéseket rendez, és az adományok váratlan bõséggel folynak be pénztárunkba azzal a céllal, hogy a galíciai és magyarországi területeket a galíciaiak és magyarok kezébõl kiragadjátok, és hogy azok kizárólag zsidó kézre kerüljenek. Az egész világ tõkései erre a célra nagy összegeket áldoznak s egyesülnek, hogy ezt a célt a legrövidebb idõ alatt elérhessétek."
Russischen Invaliden (1910. dec. 30., 285. szám). Ebben jelent meg az Alliance Israelitée felhívása, amelyet magyar lapok is közöltek.
Minden lehetséges teendőnek a kitűzése, csak ezen alaphelyzet felismerésén, elfogadásán nyugodhat!
Gyöngyösi Zoltán/piskota
Mózes,
VálaszTörlésha már újra fejest ugrunk a pártokráciába egy igen fontos dolgot úgy látom figyelmen kívül hagysz.
Emlékszel még, hogy 2012-ben új tákolmány lép életbe?
Emlékszel még, hogy a fidesz 8-9 évre bebetonozott bizonyos pozíciókba pártkatonákat?
Emlékszel még, hogy kb 15 ezer embert szinte azonnal pozícióba helyezett a fidesz?
Ja és a sarkalatos törvények. Emlékszel még ezek is 2/3-os törvények?
Mózes nem akarlak kiábrándítani, de a legjobb esetben is max!!! megszerzi a többséget a Jobbik, de 2/3-a nem lesz itt már egyik pártnak sem.
Amennyiben ez így van, jogállami keretek között kötött minden elkövetkező kormány keze.
Ergo semmi értelme várni a 2014-et. Én mellesleg továbbra is tartom magam ahhoz, hogy 2010-ben X-eltem utoljára, nem bohóckodok tovább és ahogy a közvélemény kutatásból kiderül ezzel nem vagyok egyedül.
Kraft
Elismerem, hogy Magyarország kiemelt jelentőségű a zsidók körében, de azért ne feledkezzünk meg róla, hogy ugyanúgy elkapták a tökét az USA-nak és Németországnak is, Angliáról már nem is beszélve. Szerintem nincs elsőrendű célpont, hanem ezek ott nyüzsögnek, ahol megfelelő élettér van nekik és a jellemző viselkedésformáiknak. Ott kavarnak, ahol erre lehetőséget látnak, megfelelő gazdatestet. Ez a métely fertőzi meg jelenleg a bolygó nyugati féltekét Los Angeles-től Bukarestig.
VálaszTörlésIsmerek egy zsidó programozó gyereket, akinek elege lett a magyar helyzetből, és inkább kiment az USA-ba. Neki elhiszem, hogy nekik egyelőre ott még mindig jobb, mint máshol. De mint mondtam ezeknek élettér kell, ahol kibontakozhatnak "képességeik", legyenek azok bármilyen visszataszítóak is olykor számunkra.
Magyarország helyzete inkább abban "különleges", hogy a 20 évnyi "demokrácia" sem volt képes kitermelni egy olyan professzionális vezető réteget, amelyik a saját zsebén túl másra is képes koncentrálni. Nekünk ilyen kutyaütők és szerencselovagok jutottak, de lehet hogy meg is érdemeljük. Azok, akik nyitott szemmel járnak, láthatják, hogy az elmúlt évszázad során az ország vezetői általában zsidókból álltak. És tekintve az egyre romló helyzetünket felvetődik a kérdés, hogy ezek a zsidó vezetők:
a) hülyék
b) szándékosan teszik tönkre amit lehet
Lehet, hogy megbántok néhány itt olvasót, de ha azt látnám, hogy profi módon kormányozzák az országot, én azt sem bánnám, ha zsidók lennének! De sajnos nem ezt látom! Nekünk az aljadék és a beépített jutott...
Ezeket kellene kiszűrni okos társadalmi tájékoztatással, és mindig csak olyan helyi vezetőt megválasztani (mert szerintem a választásnak kizárólag helyi szinten van jelentősége, nem pártlistákban), akik megfelelően át vannak világítva. Ez kicsit olyan kommunistának hangozhat, de már sokszor csalódtunk. És ez így is lesz, amíg a tömeg, az istenadta nép állandóan újraválaszt egy Demszkájt, egy Botkát, vagy egy Kósát...
Ezekkel az emberekkel nem az a baj, hogy zsidónak születtek, hanem az, hogy képtelenek lelkiismeretesen, professzionálisan irányítani a városukat.
Ugyanez a profizmus hiányzik a keze-kötözött rendőrségből is, de ez egy külön téma. Illetve lófszt, minden mindennel összefügg! :)
Szóval az a helyzet, hogy a Kiegyezés óta sokszor átvették teljes mértékben a hatalmat zsidók Magyarország felett, de sosem tudták sokáig megtartani, mert a magyar ember naív, de nem hülye. Remélem most is eljutott arra a pontra mindenki ebben a hazában, hogy elég volt.
Viszont mindezen sajnálatos tények ellenére én azon a véleményen vagyok továbbra is, hogy ezek az anyagi jellegű pusztulások, leépülések és kifosztások végső soron a lelki épülésünkhöz kell vezessenek. Ez a lélekromboló materialista amerikai kultúra begyűrűzése szerencsére az anyagi helyzet romlása miatt, és a szellemi megújulás csírái miatt lelassulni és megállni látszik. Persze nagy veszély átesni a ló másik oldalára is, ezt látjuk az ezoterikus világban élők esetében, akik oda menekülnek a problémáik elől. Természetesen megértem az ő lelkivilágukat is, és indokaikat, hogy miért kötnek ki egy-egy ilyen szektában, de remélem idővel mindenki rájön a helyes útra. Kísérletező típus az ember, és szerencsére fejlődőképes is. Ebben van a reményem.
Az Út középen van. Keressük már meg!
TT
Amúgy tegnap nem értettétek a poént, ezért jön a szájbarágó!
VálaszTörlésVelorex írta: "Merthogy demokrácia van vagy mi. "
én meg erre: Vagy mi.
Magyarul: demokrácia, vagy mi. A kettő együtt nem megy. :)
TT
TT, professzionális volt a lengyel vezérkar is még a repülőn... Nem tudom érthető-e?
VálaszTörlésPanka.
Kraft. Ha egyszer lesz egy namzeti kormány, akkor sok mindent kell neki megváltoztatni "önerőből", nem számítva semmiféle 2/3 parlamenti támogatásra. Ha összeomlott az EU-nak nevezett új kazár birodalom minden európai nemzet örömére és vele együtt a kazár hatalomban lévő központi bankok zsarnoksága (bízok benne, hogy ez bekövetkezik hamarosan), akkor nem lesz már az a toxikus háttérhatalom ami annyi magabiztosságot ad most Viktornak és akkor már nem fog számítani az, hogy most mit betonozott be ez a helytartó kormány. A magyar nép pedig jóval több, mint 2/3-a fog tapsolni. Mondom, fő a remény, ha már az sincs, akkor le lehet húzni a vízet.
VálaszTörlésmm
Tetszik az új szemléletmódod, mm, és nem csodálkozok rajta, hogy nem vagy már következetes.
VálaszTörlésPanka.
Nincs ebben semmi új, Panka. Most sem "hiszek" egy pártnak sem, csak remélhetek és persze örülhetek ha úgy látom hogy van némi remény? Ha ezt nehezen érted, azt jelenti hogy csak fehér vagy feketében tudsz gondolkodni, az élet viszont ennél árnyalatosabb.
VálaszTörlésMost olvastam: http://kitekinto.hu/europa/2011/09/26/veres_etnikai_feszulsegek_bulgariaban/ Elgondolkodtató, nemigaz?
mm
Mózes,
VálaszTörlésabban is sokan reménykednek, hogy nem lakoltatják ki őket, nem késeli meg egy rezesbőrű, nem veszti el a munkahelyét, kap időben egészségügyi ellátást stb...
Szerinted elegendő reménykedni?
Kraft
Én örülök, ha örülsz mm! :D
VálaszTörlésBulgáriában pont a csendőrség akadályozta meg, hogy a helyi felhergelt tömeg ne égesse el elevenen a helyi cigány cárt.
Panka.
Kraft. Nem elegendő de sajnos elvesztettem a varázspálcikámat és Merlin a jó varázsló sem veszi fel már a telefont.
VálaszTörlésmm
Panka, el sem tudod képzelni hogy mennyi ördögi módszerrel rendelkezik a "háttérhatalom" a politikusok és a pártok megvesztegetésére. Ezért, feltételezve hogy jelenleg tiszta a Jobbik, csak remélni lehet hogy 2014-ig is az maradjon. Ezért sem lehet "hinni" egy politikusban, egy pártban sem, csak reménykedni. A valóság nem piskóta, soha nem is volt az.
VálaszTörlésmm
mm,
VálaszTörlésa politikának az az egyik lényege, hogy a kizsákmányolt tömegek higgyenek, bízzanak, reménykedjenek valamiben, és ha ki is vonulnak az utcára elégedetlenkedni, végül haza menjenek, és anélkül, hogy veszélyeztetnék a szűk elit fizikai létét, hagyják magukat továbbra is szipolyozni...
Szeretném hinni, hogy majd valamelyik párt megoldja a zemberek problémáit, hogy egyszer majd jobb lesz, de sajnos kiöregedtem abból a korból, mikor még elhittem a meséket.
Addig nem fog változni semmi, míg jól pofán nem vágjuk azokat, akik megérdemlik. Az érvényes törvényeink úgy ki vannak finomítva, hogy gyakorlatilag az ország csak elpusztulni tud, ha betartja saját törvényeit...
Aki mindenképpen kapaszkodni akar valamibe, az nyugodtan kapaszkodjon az mszp-be, a fideszbe, vagy a jobbikba, de a pofázáson kívül egyik sem fog semmi érdemlegeset tenni. Az elmúlt 20 évben sem történtek olyan intézkedések, ami a magyar "bennszülötteknek" tartósan jó lett volna... Mindig csak a másikra mutogatás, a megosztás, és a "MOST HÚZZUK MEG A NADRÁGSZÍJAT AZTÁN MAJD JÓ LESZ" maszlagot zabáljuk.
Mert folyamatosan hiszünk, bízunk, és reménykedünk...
Nem, Mózes, neked megvan a "varázspálcád" csak nem használod.
VálaszTörlésAz már más kérdés, hogy miért nem. Lehet, hogy én sem használnám. Sokan nem használjuk, de annyi biztos, hogy köztünk te tudod a legtöbb "varázsigét".
Tudod mivel nyert (részben) Obama választásokat? Milyen szóval volt tele a semmitmondó szlogenjei?
Ez a szó a "hope" volt. Hát megkapták.
Kraft
Velorex és pont ez a sok csalódás vezeti el a zemberek egy részét arra a következtetésre, hogy nincs más út, mint a kisközösségben történő ÖNGONDOSKODÁS. Nem is hinnénk mennyien agyalnak az egyéni kiútakon.
VálaszTörlésÉn hiszek a nemzet erejében, de a megosztottság miatt a legalapabb sejtjeinél kell kezdeni a rendbetételt: család, utca, rokonság, szomszédság.
Amint ez a szilárd alap megvan, onnantól lehet nagyobban gondolkodni, addig nem érdemes.
A nemzetmentés ott kezdődne, hogy kibékülünk a "másraszavazó" szomszédunkkal.
TT
Egyetértek TT, csak a kis közösségekkel az a baj, hogy gyakorlatilag védtelenek nagyon sok tekintetben (egészségügy, oktatás, biztonság). A társadalomra nem azért van szükség, mert így szoktuk, hanem azért, mert ez a formáció teszi lehetővé, hogy az egyén, vagy még inkább a család hosszú távon túléljen. Elmehet néhány tehetősebb család a frissen vásárolt tanyára a városból, de a civilizációról leszakadni nem tud.. Hiányzik az ismeret, a tapasztalat. Minimum egy falu közössége lehet képes hosszabb távon túlélni, de a globalizált világ "fegyverei" elől, befolyása alól nem menekülhet senki.
VálaszTörlésAz talán jó stratégia, hogy a szomszédok és a családok próbáljanak úgy élni, mintha összetartoznának, de ugye erre is van törvény: pl szüretkor, építkezéskor nem segíthet a távoli rokon, vagy a szomszéd, mert jön a bünti... Ördögi ez az egész.
Nem tudom hogy vagytok vele, de én már inkább röhögök az indexes zsidók parlamenti összefoglalóján, minthogy komolyan vegyem ezt az alkalmatlan csürhét ott a nemzet templomában.
VálaszTörlésTessék:
http://index.indavideo.hu/video/Amikor_a_Fidesz_arcara_fagyott_a_mosoly
TT
TT ez a videó tökéletesen jól mutatja be, hogy miért fordulnak el a zemberek a politikától.
VálaszTörlésÚgy, ahogy mondod, ez egy csürhe, egy országvezetésre alkalmatlan bagázs.
Velorex pedig szépen összefoglalta a lényeget. Senkinek ne legyenek kétségei, ha igény lesz a Jobbiknál radikálisabb pártra, akkor az is megjelenik a színpadon, lényeg, hogy minél tovább bizakodjunk, persze közben bele is döglünk.
Mózes, egyszer már csalódtál a Jobbikban, nem kicsit, nagyon. Én is. Szerintem kár lenne ugyanezt a hibát még egyszer elkövetni.
Attól, mert Novák, vagy bármelyik mond pár hangzatos mondatot, semmi nem változik.
A lényegről továbbra is kussolnak, mert az nem polkorrekt.
Ennyi.
Kraft
Kraft. Csak a halottak és az agyhalottak nem csalódnak. Hányszor kell mondanom hogy én nem hiszek egy pártban sem? Csupán reményt láthatok a Jobbikban, nem többet és ez így lesz tovább is, mert nincsenek olyan információ forrásaim ami által biztosan "tudhatnám" amit nem tudok. A Jobbik némelyik kinyilatkozatában csalódhatok, de mivel nincs hatalomban, nem csalódhatok a tetteivel és ez tovább megengedi a reményt. Abba kell már hagyni ezt a mindent vagy semmit gondolkodási módot és szájhősködni is felesleges, mondván hogy a pártpolitika nem megoldás. Ilyent csak az mondhat, aki "forradalmat" akar csinálni és hajlandó is a bőrét a vásárra vinni. Én nem vagyok az és gondolom te sem, Kraft, vagyis két lehetőséged van: többé nem foglalkozol egyáltalán a politikával vagy tovább is érdekel az ország sorsa, de akkor spórold ki a szájhősködést meg az "úgy is minden mindegy" féle nihilista szöveget.
VálaszTörlésmm
Ez így van Mózi, a remény és a hit nagyon fontos.
VálaszTörlésÉs ki tudja? Talán pont egy ilyen Novák-Orbán párbeszéd az utolsó csepp a pohárban néhány befolyásos embernél, akik valóban tehetnek is valamit az előbbre jutásért. Pl. ott van a politikai szélkakas, Széles. Kicsiny médiabirodalmát elkezdte használni végre lényegi témákat is érintve, de ez még csak a kezdet! Igazi nemzeti médiává alakulhatna, ha akarná a vezír, és esetleg nem lenne kötve a keze valamelyik simlis ügyben (pl. Ikarusz).
De nem csak a nagyhalak tudnak tenni a nemzetért, hanem MINDENKI! Ráadásul a cselekvési területet nem szabad csak és kizárólag a nemzetre szűkíteni, bár ez lenne az elsődleges feladat.
Mi van akkor, ha pont ez a Viktori mellébeszélés az, amelyik tömegeket ábrándít ki a fideszből, és kezdenek végre magukkal valamit a bólogatáson kívül? Értitek? Lehetnek ennek jó következményei is. Ebből a szempontból igazat adok Mózi reménykedésének, ha valóban őszinte szándék vezérli. Hiszem, hogy igen.
TT
Egy biztos! Magyarországnak nemzeti szívű, de hidegvérű profi vezetőkre van szüksége. Csak az a baj, hogy ez a körözött fehér holló kategória.
VálaszTörlésÁrpi is mondogatja magáról, hogy ő így meg így vezetné Gyulát. A nélkül, hogy ebben kételkednék, azért szerintem nem az a jó vezető, aki annak vallja magát, hanem az akit önként megválasztanak a többiek. Tehát megint csak oda lyukadunk ki, hogy az altatott tömegek megnyerése, felébresztése a legfontosabb feladat, hogy még egyszer át ne basszák őket a virtuális barikádon.
A Mátrix után szabadon: a barikád nem létezik!
Panka.
Jobbik ezzel a Tyirityán betyáros pofonnal, végleg lelepleződött. Novák - nem kérdés kiknek - küldött ember és ő provokálja hazudozásaival ezeket a helyzeteket:
VálaszTörlésSzakított a Jobbik a Betyársereggel
http://hunhir.info/index.php?pid=hirek&id=45531#hsz
Ez pedig egy tökéletes hozzászólás:
Omar Wennerwittor - 2011.09.27. 12:38
"Ügyes. Alakul a dolog. Ugye gárda már nincs, a kisebb szervezetek már rég elmaródtak, Tyirityánék kiszorítása /ugyebár nem a pofonnal kezdődött a dolog, volt ott már elhatárolódás rogyásig/ jó főpróba a HVIM előrelátható kilökéséhez.
Utána tényleg nem kell más, mint az Orbánék által szétalázott KDNP befogadása. Ahogy a Fidesz felveszi az Orbáni Magyar Jövő Pártja nevet, Vonáék lehetnek a Fidesz és a következő választáson Fidesz-KDNP néven el is tudnak indulni.
Ez sima trend, nem is lehet rajta vitázni. Mára már tényleg csak az az egy kérdés maradt, hogy a Fidesszé válás közben tud-e Novák olyan szép bajuszt növeszteni, mint Kövér Laca, hogy az összes különbség eltűnjön."
Így már érthető, mitől van egyre nagyobb média arca (pl. előre hozott választások sürgetése) Vonának. Csak nehogy úgy járjanak jobbikék mint Dávid Ibolya akinek még köztársasági elnöki címet is beígértek, ha szétveri MDF-et és régi-új cionokkal cseréli fel tagságot. Ibolyka megtette és mi lett a vége? Jól átverték és már a parlamentbe sem jutottak be, nemhogy "váltópárt" legyenek bármelyik oldalnak. Engem a jelenlegi jobbikos helyzet,kísértetiesen az MDF történetére emlékeztet.
Kata
Velorex írtad, hogy "Az talán jó stratégia, hogy a szomszédok és a családok próbáljanak úgy élni, mintha összetartoznának, de ugye erre is van törvény: pl szüretkor, építkezéskor nem segíthet a távoli rokon, vagy a szomszéd, mert jön a bünti... Ördögi ez az egész. "
VálaszTörlésÉn még élénken emlékszem a narancsék egyik választási ígéretére, miszerint "a ház körüli munkáknál az államnak semmi keresnivalója nincsen". Ezt pontosan a szocik által törvényileg letiltott kalákára reagálásként ígérték. Ezek szerint ezt sem teljesítették? Én nem vagyok napi szinten benne a törvények megjelenésében. :D
Panka.
Kata, Ibolyka örülhet, hogy nem csukták még le. Ezek egymás szaros ügyeikbe kapaszkodva élik túl ezeket az éveket, és ha van egy kis szerencséjük, akkor szép lassan elvérzik a karrierjük, és eltűnnek a süllyesztőben - büntetlenül. (lásd. Kóka, Draskovics zsidó manók) :((
VálaszTörlésHa nincs ilyen szerencséjük, akkor úgy járnak, mint Pallag.
Panka.
Kata. Az MDF már halott párt volt régóta, nem volt szükség senkire, hogy végleg felforduljo, az utolsó botrányok csak a kegyelemdöfés volt. Ezzel szemben a Jobbik, ha így megy tovább, az ország első pártja lehet hónapokon belül. Tehát egyáltalán nem lehet összehasonlítani a két párt sorsát vagy leendő sorsát. Viszont én is furcsának találom az előrehozott választások jobbikos kedvezményt, mert most még győzhetne újra a Fidesz, de egyértelmű, hogy az idő ellene játszik. Tetszik érteni (mert én nem)?
VálaszTörlésmm
az előrehozott választások jobbikos kedvezményezést -akarom mondani.
VálaszTörlésmm
Mózi, azzal, hogy a Jobbik elkezdett minden olyantól ami sajátságosan magyar (Gárda, Betyársereg, HVIM) elhatárolódni, soraiból kizárni, ezzel 2014-ig bizony magát fogja szétverni. Szavazók nem a parlamenti (engedélyezett) szájkaratéra vágynak, hanem az erő felmutatására. Márpedig a Jobbik erejét és népszerűségét eddig pont ezek a szervezetek biztosították.
VálaszTörlésKata
Kata, szerintem meg pont az ilyen véderős, betyársereges börtönviselt gittegyletek azok, akik kavarják itt a szart, és nincs kizárva a szándékos balhékeltés is. Ha nem a háttérhatalom állította őket csatasorba, akkor is az ilyen csoportok tele vannak nagyon erős, bátor, de hülye emberekkel. Nem jó összeállítás...
VálaszTörlésTT
TT. Mindenkinek nagyon kell a magyar termőföld és ami a Fideszt illeti, 2014-ig el is veszhet így vagy úgy (pl úgy hogy 30 vagy 50 évre "bérbe" van adva idegen befektetőknek, akár magyar strómanokon keresztül) a javarésze ha csak a Jobbik nem üvöltözik elég hangosan. Ez is egy teszt lesz a Jobbik vezetőség őszinteségét illetően a következő választások-előtti években. Szóval van bőven tennivalója a Jobbiknak a következő választásokig, nem kell neki feltétlenül rovásírásversenyek rendezésével elütni az időt ha nem akar unatkozni.
VálaszTörlésmm
Ha a Jobbik valóban meg akarja alapozni a jövőjét és tényleg kormányozni akar, akkor nem az ilyen kukadöntögetőkkel szövetkezik, hanem meggyőzi a fidesz-birkanyájat a valóságról. Ennyi.
VálaszTörlésTT
Ami a betyársereg-féléket illeti, teljesen egyetértek veled, TT. Ha a Jobbik nem határolódik el tőlük, biztos nyerhet pár száz eszementek szavazatát, de sok sok ezer felelős ember szavazatát veszítené el.
VálaszTörlésmm
Isten mentsen attól, hogy egyszer egy Tyirityán vezesse az országot... akkor már inkább egy Kolompár :)
VálaszTörlésmm
Ez a betyári pofon ráadásul Gyulán csattant el, s azóta Árpi sem írogat...
VálaszTörlésCsak nem belekeveredett a bunyóba?
Árpád, mit tudsz??! :)
TT
Ok, Mózes a te dolgod, reménykedj a Jobbikban.
VálaszTörlésÉn meg abban, hogy mielőbb összeroskad ez az egész velejég rohadt rendszer.
Hidd el, nem vagyok egyedül, aki ezt várja, pedig van vesztenivalóm. Még van.
Magyarország minimum 20 évnyi mocskot, hazugságot tol maga előtt, és nincs az a párt, aki ezt valaha is meg tudja oldani, tisztázni tudná a múltunkat. Mert egyre inkább úgy néz ki, hogy már csak az maradt.
Szájhős vagyok?
Tudod mit? Igazad van. Itt egy embert kivéve (Árpi) mindegyikőnk szájhős.
Kraft
A nihilizmus tényleg veszélyesebb mindennél Kraft. Ezt próbálom már egy ideje beleverni a fejedbe, csak más szavakkal! :)
VálaszTörlésAz ember minimális hit és remény nélkül olyan lesz mint azok az idióta narkós emós gyerekek, vagy az aluljáróban egymást szopó anarchisták. Az ember hit nélkül elveszik a süllyesztőben.
TT
Sajnálom TT én ilyen vagyok. Nem hiszek a politikában többé, nagyon sok dologban elvesztettem a hitem.
VálaszTörlésMég egy dologban hiszek, az pedig a 2012. De NEM a maják miatt, és nem is a nibiru miatt, de még a pólusváltásos dimenzióváltás miatt se.
Ja és ha már szóba került, akkor nem is az előrehozott választások miatt.
Hogy miért ebben hiszek azt inkább megtartom magamnak.
Kraft
Olimpia? :)
VálaszTörlésA politikában én sem nagyon hiszek, sokkal inkább az emberekben. A bennük lévő Isteni szikrában, amelyik BÁRMIKOR aktivizálódhat.
TT
Nem kell "hinni" semmiben, Kraft, ha csak nem Istenben. Elég, ha találsz okot remélni. A rendszer egyre valószínűbb összeomlása is ok a reményre, ami szükséges is, hogy egy nemzeti kormány érvényesüljön. Én nem érzem magam szájhősnek, mert senkit sem bíztatok soha a "nagy valamire".
VálaszTörlésBármikor nem TT, csak ha minden feltétel adott lesz.
VálaszTörlésEgyébként szeretem az Olimpiát, ahogy időmből futja majd, minél többet szeretnék látni belőle.
Mózes mindenki szájhős, aki felismerte a rendszer működésének hibáit és a bírálaton kívül semmit sem tesz, még azt sem amit egyébként megtehetne.
Leírom ezeket a sorokat, aztán megyek a Tescoba, este meg megnézek egy dilis amcsi vígjátékot.
Hát mi vagyok én, ha nem szájhős?
Kraft
Kata,
VálaszTörlésTisztelem a tájékozottságodat, és mindig nagyon jó gondolatokkal térsz be hozzánk, de a betyáros témában nem értek Veled egyet.
Betyársereg is teljesen más már, mint ahogyan indult. Eleinte öreg gárdistát mentettek ki cigányfertőzött településről, aztán a patai cigánybalhéjuk okot adott az SZJPE jogi úton való ellehetetlenítésére("véletlenül" pont felvette a térfigyelő kamera). Nem olyan régen a Magyar Szigeten zsidók agyonlövéséről beszéltek direkt Zagyváék társaságában, most pedig ez a boksz... Novák se egy matyóhímzés, de szerintem a betyárok is kiállították magukról a bizonyítványt.
Ahogy a többiek is említették, a történelem folyamán már nem egyszer felhasználta a háttérhatalom ezeket a mozgalmakat saját céljaik elérésében, és a nacionalizmus lejáratása érdekében.
Jobbikról... Bár tavaly végül elmentem rájuk szavazni, de a jelenlegi keretek között ők csak akkor juthatnának bársonyszékbe, ha teljesen a hatalom markába kerülnének Vonáék. Ettől függetlenül a nevemet adtam a devizahiteles aláírgyűjtéshez a családommal egyetemben. Kíváncsi leszek, hogy mi sül ki belőle.
A betyársereg a francia tv-nek is adott egy szaftos interjút a hazai nácizmis igazolásához...
VálaszTörléshttp://www.youtube.com/watch?v=KqCBeeEbnOQ
pr
Jó kis manipulált összevágott felvétel ez is pr.
VálaszTörlésHitler-tetkós gyúrós vadállat pisztollyal, snitt, cigánygyilkosságok. Ennél szebbet nem is remélhetett a főszerkesztő. Amelyik francia ezt látta, annak nem kell több bizonyíték a rasszistafasisztanáci magyarokról, és a lázongás legkisebb jelére már jöhet is a velseni csendőrség leverni ezeket a civilizálatlan barbárokat - egy hang nem sok, annyi sem fog felszólalni a franciáknál az érdekünkben.
Aki ezek után még hisz a betyársereg jóhiszeműségében és nemzeti elkötelezettségében, azt sajnálom.
Sok emlékem nincs az eredeti betyárokról, de mintha azok nem börtönviselt, tetkós, bádibilderes vasbarmok lettek volna, gecion érkedeket szolgálva...
Panka.
Így működik a médiagépezet Panka.
VálaszTörlésHány ilyen és ennél szaftosabb videó porosodik még Sorosék archívumában?
Parancsra ezt a TV2, vagy az RTL bármikor leadja főműsoridőben, netán híradóban egy megrendezett hír kapcsán, úgy hogy belekeverik a Jobbikot is, aztán azon nyomban 20%-os pártból mehetnek az mdf meg a szadesz után.
Olyán csodás dolog is a média...
Kraft
Ott a pont Kraft.
VálaszTörlésAmikor anno bekerült a Jobbik az EP-be, rá 1-2 napra már lejátszották a tel-aviv2-őn azt a hangfelvételt, amikor Morvai mondta,hogy a zsidó képviselők játszanak a metélt farkincájukkal. No meg persze tavaly a választások alkalmával is előszedtek mindenkiről mindent.
Így megy ez..
"Árpi is mondogatja magáról, hogy ő így meg így vezetné Gyulát. "
VálaszTörlésKata,mielőtt hülyeséget írsz tájékozódj, légy szíves. Szembesíts légy szíves ezekkel a magamról írt így meg úgy okkal. Amit mindig is mondtam és változatlanul fenntartok az az, hogy létfontosságúnak tartom a helyi termelés létrehozását és ennek közvetlen összekapcsolását a helyi fogyasztással. Ez igen meredeken távol áll az így meg úgy mondom magamról.
Ellentétben a sok nethazafitól és netharcostól vettem a fáradságot és a szükséges 700 kopogtatót összetalpaltam, fogytam 8 kg-ot, kilyukadt a cipőm talpa és a mai napig fizetem a kampányköltség tartozásaimat. De tudod mit, nem bántam meg és ha még egyszer dönthetnék ugyanígy tennék, mert nem a pozicíó vezérelt hanem a tisztességes tenniakarás, önzetlenül.
Panka, mielőtt még egyszer a szádra veszel, tájékozódj és utána nyilatkozz, ha kérhetlek. azért nem nyertem választást mert az igazságot és a tényeket tártam a zemberek elé és nem azt nyilatkoztam suttyomba hogy hagyják figyelmen kívül azt amit a választási kampányba mondok.
Tisztelettel,Á.
Hehe, ezt a bölcs Yoda szöveget a KOTOR-ból vették! :)
VálaszTörlésTámogatom!
Van ez is olyan mókás mint hogy hun-nak valljam magam...
TT
Árpi mielőtt vádaskodsz, nézd meg, hogy nem tévesztettél-e célpontot.
VálaszTörlésTT
Kata, bocs, Pankát akartam írni.Á.
VálaszTörlésLátom észrevetted. Visszaszívtam!
VálaszTörlésTT
Névtelen írta...
VálaszTörlésvelorex,
"Viszont egyre többen látják, hogy a pártokrácia nem tud megoldást adni a jelen Magyarországának problémáira, csak hát ezek az emberek nem tudnak egységes egésszé összeállni. "
Velorex, ha egységes egésszé összeállnának akkor milyen forgatókönyv lehetne járható szerinted? Nem akarlak "nehéz helyzetbe" hozni, inkább csak példát vagy példákat említsél a világból, ahol ez a valami működik, mert én változatlanul csak a Castro féle megoldást látom alternatívának, de örömmel vennék további példákat is.Á.
2011. szeptember 26., hétfő 23:25:00 CEST
TT, ez nem vádaskodás és akibe szorult kis értelem az érzékeli a nyilvánvaló véletlen névcserét.
VálaszTörlésÁrpi,
VálaszTörlésa kérdéseden töröm a fejem már hosszú ideje, és ha meg tudnám mondani a megoldást, akkor már megtettem volna..
Abban biztos vagyok, hogy összefogás nélkül nem lehetséges előre jutni, viszont összefogást az egyszerű emberektől legfeljebb halálos veszedelem idején lehet várni. Vagy még akkor sem, mert mindenki a saját valagát mentené a bajban.
Castro ideje már rég lejárt, manapság egy vagy néhány fecske nem csinál nyarat. A meglepetésszerű hatalomátvételeket is a háttérhatalom szervezi manapság, mezei halandóknak semmi esélye... Már Kádáréknak is egy külső nagyhatalom segítsége kellett, és azóta csak romlott a helyzet. Ha megpróbálná valaki megváltoztatni a jelenlegi rendet, azok közül akiknek jó a változás, csak kevesen támogatnák, viszont azok, akiknek rossz a változás, egy emberként ugranának a nyakának. Ahogy Machiavelli mondja...
Kata!
VálaszTörlésOly korban élünk, ahol minden dokumentum beszerezhető, diploma, érettségi, vagy gépjármű vezetői jogosítvány, vagy rokkant igazolvány, nyelvvizsga...
Éltünk oly korban, mikor pusztán fenék, vagy még az sem kellett a diploma megszerzéséhez, a szocialista összeköttetés leple alatt történtek ezek-azok... Létrejött egy olyan vezető réteg, hogyan sokan közülük a nyilvánosságot sem viselhették el, mert még beszélni sem tudtak, tarsolyukban a diplomával...
No meg az ifjabb generáció: ki merte volna megbuktatni valami nagyfejű pártfunk-CION-árius idióta kölkét, a mi kutyánk kölkét..?
Mint értékelheted, mily sokra vitte a sok diplomájával az ország ügyét a parlamenti csőcselék...
A királyi udvarokban fontos szerep jutott az udvari bolondnak! Politikai tényező volt, csak úgy mint néhány karriert alkotó kurtizán...
Mindezt csak úgy elméleti síkon...
Gyz/p
Ami pedig a betyárok cirkuszát illeti, azért őszintén megvallva, nem kell nagy bátorság egy Novák félét elkenni. Ezek a kemény radikálisok mind kivétel nélkül a parlament, fizikai értelemben vett legfélelmetesebb alakját meszelik el. Eddig már kétszer megkapta, vajon lesz harmadik is? Ha igen akkor elég satnya már a mai Ludas Matyi legenda is.
VálaszTörlésIdeje zárni a sorainkat emberek.Á.
A 20 kilós novákot pofán vágta de a patai csimpánzokon nem vettek elégtételt. Érdekessss...
VálaszTörlésDe nem is ez számít. Nemzeti kormány kell az pedig csak a Jobbikból lehet. A betyársereg max egy tökös civil szervezet ami példát mutathat(na) a fiataloknak, másra nem jók és nem is lesznek. Jobb is hogy nem közösködik velük a Jobbik a továbbiakban. Kontrollálhatatlan és ismeretlen hátterű szervezetekkel nem is szabad.
Mantis, abban egyetértek veled, hogy a Jobbiknak nem szabad a Betyársereget a zászlójára tűzni.
VálaszTörlésAmúgy az igazán hazafias tetteknek nem kell nagy hírverés, egyszerűen mindenki tegye a saját dolgát szépen csendben.
A magam részéről egyáltalán nem ítélném el, ha a politikától függetlenül néha kiosztásra kerülne egy-egy nagy pofon az arra érdemeseknek, csak hogy mindenki lássa, hogy mindent azért nem lehet még ebben az országban sem...
Mondjuk Novákot sem kell félteni, amikor a szemtelenségről van szó. Ő az a tipikus "gyerekkorában társai által állandóan megszorongatott, de ha hatalomra jut véreskezű kiskirály, aki minden gyerekkori sérelmén bosszút akar állni" típus. Legalábbis én így látom.
VálaszTörlésEttől függetlenül szeretem hallgatni a beszédeit, meg röhögök a poénjain, a parlamenti bohóckodásain.
Posta Imre csapata lezsidózta, pedig szerintem erre semmilyen antropológiai jegye nem utal.
TT
Velorex
VálaszTörlésÉn sem ítélem el, de azt nem egy nemzeti rendezvényen kellene megejteni, hanem négyszemközt. Tyirityán csak kihasználta hogy tudta hogy nem lesz válaszlépés. Próbálta volna ugyanezt Lázárral megjáccani(aki ugye szintén szépen lefikázta a betyárokat) mire megtudtuk volna hogy levert egy fülest már rég a sitten ült volna.
A sallerokat meg megspórolhatta volna a patai csimpánzoknak akik félholtra vertek egy betyárt. De mindegy . Ez is csak egy félnapos szenzáció volt. Maradjon mindenki a kaptafánál és akkor minden jó lesz.
Mantis, a nemzeti oldalon egyáltalán nincs helye pofozkodásnak, még akkor sem, ha nézeteltérések vannak.
VálaszTörlésAlapjában véve úgy gondolom, hogy a sallereket azoknak kell utalványozni, akik az ország egysége, a benne lakók életfeltételei ellen tettek/tesznek. Akkor is ki kell osztani a füleseket, ha hun, akkor is ha cigány, meg akkor is, ha zsidó a jómadár...
velorex
velorex, milyen intelligens vagy ma...:DDDD
VálaszTörlésEz bizony így van, de én most erre a konkrét szituációra Novák és Tyirityán illetve a Jobbik-Betyársereg között írtam amit írtam. De egyébként ja ja, a rosszakat fel kell pofozni a jókat meg nem...:)) Kár hogy még a nemzeti oldalon belül is akadnak árnyalatok ebben a kérdésben.
Hoppá! Az én videóim itt?? Hát hova süllyedtetek elnök urak? :)
VálaszTörlésEbből kellene egy bejegyzés rendszergazdik!
VálaszTörléshttp://vilagnezet.blog.hu/2011/09/27/nepszamlalas_jogszeru_elutasitasa
ez se rossz:
http://maria.blog.hu/2011/09/25/anonim_nepszamlalas_muhaha
Én döntöttem. Hun Jedi leszek a Szíriuszról! :D
TT
Balczó Zoltán érdekes ember, teljesen ellentétje András testvérének aki soha nem tenne ilyen nyilatkozatokat:
VálaszTörlésBalczó Zoltán csatlakozott a holokauszt vallás papjaihoz
http://www.harcunk.com/2011-10-05/balczo-zoltan-csatlakozott-holokauszt-vallas-papjaihoz
Kata