2012. január 17., kedd

Egy magocska, amiből kinőhet valami.. Kásler kontra OTP Bank

Akár száz milliárdokat kell hogy visszafizessenek a bankok a devizahiteleseknek és a devizahitelekkel rendelkező önkormányzatoknak, egy bírósági ítélet alapján!

-2011december 8-án a bíróság ítéletében kimondta, hogy a devizahitel kezelési költségének devizában való megállapítása visszamenőleges hatállyal SEMMIS.

-"Az egyes fizetendő törlesztőrészletek forint összegét a Hitelező a Bank által alkalmazott, az esedékesség napját megelőző napon érvényes deviza ELADÁSI árfolyamon határozza meg, SEMMIS.

Az ítélet még nem jogerős. Az OTP Bank 2012 január 04-én fellebbezett a Békés Megyei Bíróság ítélete ellen, az ügy a Szegedi Ítélőtábla elé kerül.

Minden eddiginél nagyobb szükség van a nyilvánosság erejére, az emberek támogatására.

Kásler Árpád vagyok, a Banki Adósok Érdekvédelmi Szervezetének (BAÉSZ) elnöke. Az ítélet közlése előtt ismertetni szeretném röviden a per előzményeit ===> Folytatás

11 megjegyzés:

  1. Árpi, kár hogy nem miniszterelnök vagy.

    mm

    VálaszTörlés
  2. Nem rossz magneto, gratula.:)) Remélem összejön belőle valami , nekünk is jól jönne.

    VálaszTörlés
  3. Az hogy az esedékesség előtti napon érvényes vételi árfolyamon kell fizetni eladási helyett - feltéve ha jogerős lesz - eredménynek eredmény, s lélektanilag se utolsó dolog, hogy igenis pert lehet nyerni bank ellen, DE az igazi az volna, hogy a hitelfelvétel napján érvényes árfolyamon kelljen fizetni a törlesztőt. Még így is sántít a dolog, mivel ezek a hitelek csak a nevükben deviza-hitelek, amúgy semmi közük se az euróhoz, se a frankhoz, sem pedig a yenhez...
    tz

    VálaszTörlés
  4. Kis lépésekkel lehet ezt a szörnyet legyőzni. Tökéletes első lépés lenne, ha a kezelési költség és a vételi-eladási árfolyam nyerészkedésével kapcsolatban lehetne (illene!) nyerni.
    Hiába, a név kötelez, Árpád! :) Korunk csatáit leginkább szóban vívják...
    Gratulálok!

    Mantis, Te meg hol a jó nyavalyában kujtorogtál eddig?? :D

    TT

    VálaszTörlés
  5. mm. a kár haszonnal jár:-))
    Mantisz köszönöm, gondolom én vagyok még mindig magnetó, sebaj.

    Tegnap óta közel száz levelet kaptam, komoly "gyorsolvasni" őket, egy cikk formájában fogom megválaszolni, igyekezve lefedni a rengeteg kérdést, felvetést.
    Csak azt mondhatom, mivel nem spekulációs vagy más érdekből cselekszünk, igen kevés a valószínűsége hogy elbukjuk a küzdelmet és itt nem a perről beszélek, az csak egy kis szegmens. Mi nem Orbáni nemzetstratégiában gondolkodunk, de felesleges nagyon előre szaladni, szépen lépésről-lépésre.Á.

    VálaszTörlés
  6. Jó! Majd bővebben is, emésztem...
    Gyz/p

    VálaszTörlés
  7. Aszongya itten rögge a rádijó szinte örömkönnyekben úszva, hogy az izraeli kórházakat sikerült akkreditálni az európai és a magyar előírásoknak megfelelően, és ezért az ötödéves orvostanoncok izraelbe mehetnek gyakorlatot szerezni.
    Boldogan tette hozzá a megkérdezett fődoki, hogy a magyar orvosképzés rendkívül keresett az izraeliek számára, szinte véres verseny van a bejutásért.

    Hmm... miért nem vagyok meglepve?!

    De miért pont mindig és minden területen izrael neve merül fel? Hisz annyi másik ország van...
    Panka.

    VálaszTörlés
  8. Megnéztem Az Európai parlamenről a videókat. Nekem tetszett. Orbán is meg az is, hogy kiálltak mellette egypáran.

    Még ha színjáték lenne akkor is hatásos amit Orbán csinál - szerintem.

    Vannak szerintem jó elgondolásai ennek a kormánynak. Kíváncsi vagyok a Darányi tervre meg a többire. Mi fog kisülni belőle...
    Egy biztos : Én a hitelemet már végtörlesztettem és ha jól tévedek ebben a kormány keze is vastagon benne volt. Bíztató jelek vannak egyelőre.

    Persze a neheze még csak most jön.

    bukovinai.

    http://www.origo.hu/itthon/percrolpercre/20120118-orban-viktor-az-europai-parlament-magyarorszagrol-szolo-vitajam.html?pIdx=3

    VálaszTörlés
  9. HeJJ , vörheny!!! Egyre többen veszik át a hírt, ez jót jelent. Meg a fehér kéményseprők is alakítottak valamit. Alakul ez.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mantisz, neked véredben van a tetűség:-)Á.

      Törlés
  10. ugytudom? a haza arulas torvenyi teny allasa nem mar regen nincs sehol

    VálaszTörlés

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.